ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עדיין סופרסטאר
רוני דואני תקבל 40 אלף דולר תמורת קמפיין הקיץ של מותג בגדי הים "בננה". החברה תחל השנה גם בשיווק אביזרים נלווים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
11/1/2005 13:02
הזמרת רוני דואני (המכונה סופרסטאר), תמשיך להוביל את קמפיין בגדי הים של המותג "בננה", גם בקיץ הקרוב, תמורת 40 אלף דולר.
 
אמיר הברפלד, מנכ"ל ובעלים של חברת קורל מודל המשווקת את המותג: "הבחירה ברוני לקמפיין בקיץ שעבר היתה צעד נכון ביותר, ולכן החלטנו להמשיך איתה לעונה נוספת. בשנה שעברה גם בננה וגם רוני היו בתחילת דרכם והיה זה רק נכון לחבר בין מותג וזמרת מתחילים ששואפים קדימה ורוצים להצליח בגדול. בעזרת רוני הצלחנו להגיע לקהל של צעירים ובנוסף לכך גם החיבור האישי בינינו הצליח".

יצוין כי לצד המותג בננה מחזיקה חברת קורל מודל גם בזיכיון לייצור ומכירת בגדי הים של קדס האמריקנית ולי קופר הבריטית. החברה הצליחה לתפוס בשנה שעברה כ-50% מנתח השוק של בגדי הים לצעירות, כאשר סך המכירות עמד על 10 מיליון שקלים.
 
השנה, החליטה החברה להרחיב את פעילות המותג גם לאביזרים נלווים, כגון: תיקים, ארנקים, כובעים, משקפי שמש, הנעלה ועוד.  שיווק האביזרים הנלווים ייעשה על ידי זכיינים, כאשר הזיכיון ניתן למספר חברות מובילות בתחומן.
 
הברפלד העריך כי המהלך יוביל לגידול של כ-20% במכירות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...