/images/archive/gallery/143/511.jpgמתוך קמפיין עמינח.
צילום: יחסי ציבור
תקציב המדיה של עמינח - למכרז
עד כה נרכשה המדיה באמצעות משרד הפרסום של החברה - גליקמן-נטלר-סמסונוב, שחבר לאחרונה ליוניברסל מק'אן
דפדף בכלכלה
עירית יוסילביץ' 11/1/2005 13:40
עמינח החליטה להוציא את תקציב רכישת המדיה למכרז. החברה פנתה לאחרונה לחברות המדיה יוניברסל מק'אן (מקבוצת מק'אן-אריקסון), מדיה קום (של אדלר-חומסקי&ורשבסקי וגלר-נסיס), זנט מדיה (מקבוצת באומן-בר-ריבנאי), מדיה וואן ופרו מדיה.
עד כה נרכשה המדיה באמצעות משרד הפרסום של החברה - גליקמן-נטלר-סמסונוב (במסגרת השותפות של המשרד עם פוגל). כפי שפורסם ב-NRG, לאחרונה הופסקה השותפות בין גליקמן לפוגל בתחום המדיה וגליקמן חבר ליוניברסל מק'אן.
יצוין כי בשנה האחרונה הועבר לראשונה רוב תקציב הפרסום של החברה לטלוויזיה. החברה העלתה לאוויר שני קמפיינים: למזרן התומך במרכז הבריאותי (בסרטון הוצגו אנשים שצועדים במשרד כשגבם מכופף) ולמזרן קינג קויילעם קביעת דרגת הקושי (בסרטון כיכבו אורלי ויינרמן, ורדה רזיאל ז'קונט ומשה פרסטר).
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של החברה ב-2004, עמד על כ-8.4 מיליון דולר מחירי מחירון (התקציב הריאלי נמוך בכ-70%).