 |
/images/archive/gallery/239/065.jpg רונית יודקביץ.
צילום: אלכס ליפקין, יחסי ציבור  |
|
רונית יודקביץ תהיה הפנים של "קרייזי ליין" |
|
תחליף את יעל אבקסיס. בנוסף הרשת משיקה לוגו חדש, מחליפה את הקונספט של החנויות בישראל ופותחת שתי חנויות חדשות בגרמניה ויוון |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
NRG מעריב 11/1/2005 15:14 |
|
|
|
|
 |
רונית יודקביץ נבחרה בימים אלה להוביל את אופנת "קרייזי ליין" לקיץ 2005. יודקביץ תחליף את יעל אבקסיס, שייצגה את הרשת בשלוש השנים האחרונות. "בתקופתה של יעל הרשת ביססה את עצמה, הגדילה את החשיפה שלה באופן משמעותי, והפכה לרשת מובילה בתחומה", אומר ערן לוין, סמנכ"ל השיווק של "קרייזי ליין". קמפיין הפרסום של "קרייזי ליין" לקיץ הקרוב יכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הארצית וקטלוג בהשקעה מדווחת של כ-6 מיליון שקל. את הקמפיין מלווה הסיסמה "יותר אישה מאי פעם". בימים אלה הרשת פותחת את חנות ה-50 שלה בקניון גבעתיים, בקונספט עיצובי חדש הכולל ריהוט מעץ ל"תחושה אינטימית של ארון בגדים פרטי". בתוך שלוש שנים מקווים ברשת להעתיק את הקונספט החדש לכל חנויותיה ברחבי הארץ. עלות כל חנות בקונספט החדש כ-150 אלף דולר. לאחרונה פתחה "קרייזי ליין" חנות ראשונה בגרמניה וחנות נוספת ביוון, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקלים. כחלק מתהליך ההתרחבות והיציאה לשוק הבינלאומי הרשת עומדת לשנות את לוגו החברה ללוגו לועזי. הטמעת הלוגו תתבצע בקמפיין הקיץ של החברה אמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|