ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רוצה אותן צעירות
לנקום משיקה קרם לחות לצעירות כחלק ממהלך אסטרטגי לחשיפת פלח שוק זה למותג. ההשקה מלווה בקמפיין ובפעילות קד"מ מאסיבית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
13/1/2005 11:44
לנקום מעמיקה את חדירתה לשוק הצעירות ומשיקה את AQUA FUSION – קרם לחות המבוסס על טכנולוגיה המחקה את המים בתאי העור.
 
לדברי גילי בן-חור, מנהלת השיווק של הקוסמטיקה היוקרתית בלוריאל ישראל, "מדובר  בהשקה אסטרטגית אשר תניע מהלכים ראשונים של מהלך ארוך טווח, לגיוס לקוחות צעירות למותג".
 
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט וכן בפעילות קידום מכירות, אשר נתפרה במטרה להגיע באופן ממוקד אל פלח שוק הנשים הצעירות, בגילאי 20 – 30.

הפעילות תכלול פעילות משותפת עם רדיו תל אביב (102FM) בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, דיוור ישיר וחלוקה מאסיבית של עשרות אלפי דוגמיות בקניונים  ובאוניברסיטאות.
 
בנוסף, תציע החברה מבצעי איפור, בהשתתפות אמן האיפור הבינלאומי פול ויליאמס, שיאפר את הלקוחות במראה מיוחד בהשראת הקרם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...