ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרובוקTV
רשת טלוויזיות החוצות מבית רפיד ויז'ן יצאה בקמפיין פרובוקטיבי המופץ ויראלית למפרסמים ופרסומאים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/1/2005 10:06
Street T.V - רשת טלוויזיות החוצות מבית רפיד ויז'ן, יצאה  בקמפיין פרסום ממוקד לפרסומאים ומפרסמים.
 
הקמפיין, תחת הסלוגן  "Street T.V עובדת בצומת", מציג טיזרים פרובוקטיביים המפרטים את יתרונות המדיה.  

במרכז הקמפיין,
סרטון קצר המופץ "באופן ויראלי" (והנה תרומתנו להפצתו של הסרטון האיך לומר, מעט נחות) לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום ובחברות הגדולות.

מנהל Street T.V, מולי להב, מציין כי הקמפיין הנו יריית הפתיחה של הפעילות השיווקית של החברה לשנת 2005, שתתרכז בהדגשת הבולטות, והאפקטיביות של המדיה ככזו "שאי אפשר להתעלם ממנה".
 
יצוין כי  Street T.V, משדרת רצף פרסומי לצד תכנים בידוריים, על גבי 12 טלוויזיות הפרוסות בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ. הטלוויזיות נשלטות על ידי מרכז בקרה אחד וניתן לשדר בהן סרטוני ווידאו ופלאש באיכות גבוהה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...