ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור מתמקדת ב"דאב"
משיקה מחדש את את סדרת תחליבי הרחצה של המותג כחלק ממהלך אסטרטגי להובלת הקטגוריה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/1/2005 10:33
יוניליוור ישראל ממקדת את מאמציה בקטגוריית הליבה ומפתחת את סדרת תחליבי הרחצה של המותג דאב.
 
הסדרה החדשה מחליפה את הסדרה הקיימת, וכוללת 4 סוגים של תחליבי רחצה מועשרים בלחות ובמרכיבים נוספים, כגון: גרגירי פילינג, מינרלים וויטמינים.
 
השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסום שנתי, באמצעות משרד הפרסום פוגל/Oglivy, בהיקף של כ-5 מיליון שקלים.
 
סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, מסר כי "מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי של יוניליוור להתמקד בעסקי הליבה של המותג, ולהמשיך ולחזק את מעמדו".
 
לדבריו, תחום הסבונים מאופיין בחדשנות רבה, נאמנות נמוכה וריבוי מותגים.
 
ליפמן העריך כי במסגרת המהלך, תבטיח החברה את המובילות בשוק והמותג יחזיק ב-20% מנתח שוק הקטגוריה.
 
יצוין כי שוק הסבונים בישראל מגלגל כ-270 מיליון שקלים בשנה. לדאב נתח שוק של 15% (נילסן 2004, כספי).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

מארג' סימפסון מפזרת שיער כדי לקדם את דאב


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...