ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כבר לא צריך קוסמטיקאית
לוריאל-פריז משיקה בישראל את קטגוריית "הקוסמטיקה הדרמטולוגית", תחת המותג "דרמו אקספרטיז"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/1/2005 12:04
לוריאל-פריז משיקה בישראל את קטגוריית "הקוסמטיקה הדרמטולוגית"- מוצרים קוסמטיים פעילים, המכילים רכיבים זהים לאלו שמשתמשים בהם הדרמטולוגים.
 
לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל-ישראל, "קטגוריה זו פותחת עידן חדש בתעשיית היופי העולמית, המהווה את הטרנד הבא שישפיע באופן משמעותי על כיווני ההתפתחות של ענף הקוסמטיקה בעשור הקרוב".
 
בשלב הראשון תשווק בארץ ערכת "ריפיניש", מסדרת "דרמו אקספרטיז", לליטוש עור הפנים באמצעות מיקרו קריסטלים.
 
לדברי אדוה הלפט, מנהלת מותג דרמו אקספרטיז, "השקת ריפיניש כפותח הקטגוריה מלווה בגיבוי מקצועי ומדעי של דרמטולוגים בכל העולם, ואף זכה לחשיפה והכרה בכנס הדרמטולוגים העולמי האחרון".
 
בישראל תלווה את החדרת הקטגוריה דר' מרינה לנדאו, דרמטולגית בעלת מוניטין עולמי החוקרת ועוסקת באסתטיקה של העור.
 
את ההחדרה יגבה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון,  שיכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה "מהדרמטולוגיה אליך הביתה". בנוסף, תתקיים פעילות קד"מ בנקודות המכירה שתכלול אבחון וייעוץ לעור הפנים.
 
מנתוני החברה עולה כי במהלך שנת 2004, גדל היקף המכירות של מוצרי טיפוח הפנים בהפצה רחבה בישראל, בכ-20%. עוד עולה כי המותג דרמו אקספרטיז של לוריאל, רשם גידול של 43%.
 
יצוין כי לפי נתוני נילסן, שוק טיפוח הפנים בהפצה רחבה (MASS MARKET) מגלגל כ-200 מיליון שקלים בשנה. השחקנים הבולטים בקטגוריית מוצרי הטיפוח הם: לוריאל-פריז, קרליין, ג'ייד וניוואה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...