ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מהפך
פלייבוי ישראל תשיק קולקציית בגדי ים. הסטייליסטית סנדרה רינגלר ייעצה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/1/2005 9:53
חברת פלייבוי ישראל (בבעלות יאיר חסון) נכנסת לראשונה לתחום בגדי הים, ותשיק בחודש מרץ קולקציה ראשונה תחת שם המותג.
 
הסטייליסטית סנדרה רינגלר, המשמשת כמתאמת האופנה של החברה, ייעצה בתהליך.
 
כל בגדי הים יופיעו עם סמל השפן וימכרו במחירים הזהים למחירי בגדי הים בארצות הברית (בין 220 -390 שקלים). על הייצור והשיווק, אחראית קורל מודלס, המחזיקה גם במותגי בגדי הים של קדס, בננה ופוקס קידס.
 
להערכת שרית מדלייה, סמנכ"לית השיווק של פלייבוי, צפי המכירות של בגדי הים לשנת 2005 מוערך בלמעלה ממיליון שקלים. לדבריה, קטגוריית בגדי הים בפלייבוי העולמי היוותה  למעלה מ-15% ממכירות המותג אשתקד.
 
מדלייה הוסיפה כי "מובילות אופנה ידועות נוהגות לרכוש את בגדי הים של פלייבוי, בהן:
פמלה אנדרסון, שרה ג'סיקה פרקר ועוד".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...