ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הפתיתים של אמא
אסם בקמפיין חדש. והפעם: יונתן והחברים מתגעגעים לשסק מהעץ, התפלחות לבריכה ופתיתים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
26/1/2005 13:15
אסם מעלה קמפיין תדמית חדש לפתיתים, תחת הסיסמה: "יש דברים שילדים תמיד אהבו, ותמיד יאהבו". היקף ההשקעה בקמפיין מוערך בכ-2 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO. ממשיך באסטרטגיה של מיצוב החברה כחלק מההוויה הביתית והישראלית, תחת המסר המוכר, "טעם שמחזיר אותי הביתה".
 
את הקמפיין יוביל "יונתן" - הדמות המובילה את כל הקמפיינים של התחום הקולינרי של אסם, הנזכר הפעם בנוסטלגיה בילדות, בבית ובטעם הפתיתים של אמא.
 
הסרטון מציג את יונתן ועוד 3 חברים ישראלים, שרועים על הדשא בפארק בניו יורק. החבורה מעלה זיכרונות מחוויות ילדותם המשותפת בארץ: קטיפת שסק מהעץ, התפלחות לבריכה של המתנ"ס וכמובן, הפתיתים של אמא של יונתן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...