ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זה שהולך וזה שבא
איתן זינגר במו"מ על הצטרפות כשותף לאחד ממשרדי הפרסום. ליאור טנר יחליף את זינגר כמנכ"ל רשת דיונון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/1/2005 11:40
מנכ"ל דיונון, איתן זינגר, מנהל מו"מ על הצטרפות כשותף לאחד ממשרדי הפרסום הגדולים. בין היתר נפגש זינגר עם אפרים ליניאל, בעלי ליניאל DDB, אולם הדברים עדיין לא הבשילו לכדי הסכם.
 
זינגר, שימש כמנכ"ל דיונון ב-7 השנים האחרונות.

בתוך כך נודע כי ליאור טנר מונה למנכ"ל דיונון, במקומו של זינגר. טנר (30), שימש בשנה האחרונה כמשנה למנכ"ל הרשת והוא בעל ניסיון ניהולי וציבורי רב. בעבר, הוא כיהן בין היתר כדירקטור חיצוני בחברת התיירות "איסתא ליינס", יו"ר דירקטוריון "ג'וב טוב", יו"ר אגודת הסטודנטים של אונ' ת"א וחבר מועצת העיר הרצליה.
 
טנר: "רשת דיונון, חרף התרחבותה בשנים האחרונות, עדיין מגלה גמישות, יצירתיות ודינאמיות שיווקית. מטרתנו היא להכות את המתחרים באמצעים מתוחכמים".
 
רשת דיונון, המתמחה בשיווק ספרים, ציוד משרדי, צעצועים ומוצרי פנאי, מונה 10 סניפים בפריסה ארצית, הממוקמים בקמפוסים של אוניברסיטאות ומכללות. מחזור פעילותה נאמד בכ- 70 מיליון שקלים בשנה. 
 
ליאור טנר. ניסיון ניהולי וציבורי
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...