 |
מירי בוהדנה ממשיכה להוביל את מסעות הפרסום של ברגר-קינג ותככב גם בקמפיין החדש של הרשת, שעולה תחת הסיסמה: "מה הוופר שלך". הקמפיין יציג את טעמי הוופר החדשים שהצטרפו לתפריט הרשת, בהם: וופר עם פטריות בגריל, וופר צ'ילי מתוק ווופר מקסיקני אבוקדו. בסרטון, מגיעה בוהדנה למועדון חשפנות ומבקשת וופר צ'יפס וקולה. אחד הגברים במקום אומר לה: "גברת, זה מועדון חברים פה" ובתגובה - עולה בוהדנה על הבר, תופשת את עמוד החשפניות וחוזרת שוב על הבקשה, תוך כדי ריקוד סקסי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, הוא בהיקף של כחצי מליון דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|