ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חופשייה על הבר
מירי בוהדנה רוקדת במועדון חשפניות, בקמפיין חדש לברגר-קינג, תחת הסיסמה: "מה הוופר שלך"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/1/2005 12:01
מירי בוהדנה ממשיכה להוביל את מסעות הפרסום של ברגר-קינג ותככב גם בקמפיין החדש של הרשת,  שעולה תחת הסיסמה: "מה הוופר שלך".
 
הקמפיין יציג את טעמי הוופר החדשים שהצטרפו לתפריט הרשת, בהם: וופר עם פטריות בגריל, וופר צ'ילי מתוק ווופר מקסיקני אבוקדו.
 
בסרטון, מגיעה בוהדנה למועדון חשפנות ומבקשת וופר צ'יפס וקולה. אחד הגברים במקום אומר לה: "גברת, זה מועדון חברים פה" ובתגובה - עולה בוהדנה על הבר, תופשת את עמוד החשפניות וחוזרת שוב על הבקשה, תוך כדי ריקוד סקסי.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, הוא בהיקף של כחצי מליון דולר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...