ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הולכים עם סלקום לסרט
חברת הסלולר משיקה פרוייקט המאפשר ללקוחותיה לבלות ב-119 בתי הקולנוע ברחבי הארץ בכל יום חמישי בחינם. גילתה כי הישראלים לא מרוצים מעלות הכרטיסים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
30/1/2005 13:58
סלקום מתקרבת לקולנוע. חברת הסלולר הודיעה היום על השקת פרויקט "אהבה מהסרטים" במסגרתו יוכלו לקוחות החברה, שיש להם חשבון או יתרה של מעל 50 שקלים לחודש, לקבל מדי יום חמישי השנה כרטיס כניסה חינם לכל אחד מ-119 אולמות הקולנוע של רשת גלובוס-גרופ בישראל.
 
סלקום מבססת את המבצע על "סקר הקולנוע" אותו ביצעה עבורה חברת מדגם. על פי הסקר 31% מהישראלים מעדיפים לבלות בקולנוע ועבור 66% מהישראלים במידה ויוזל מחיר הכרטיסים הם יצאו יותר לקולנוע.
 
אז איך מזמינים כרטיס לסרט? נכנסים לכוכבית 515* בסלקום. לקוח המעונין להזמין כרטיס לסרט יכול לבחור בין שני מסלולי הרשמה: המסלול הראשון – הזמנת מקום על בסיס מקום פנוי. הלקוח יכול להזמין מקום במשך כל השבוע על בסיס מקום פנוי עד גמר המלאי. הלקוח יקבל לסלקום שלו קוד בן 10 ספרות איתו הוא יכול להגיע לקולנוע ולקבל כרטיס חינם על בסיס מקום פנוי. המסלול השני – שיריון מקום בחינם. הלקוח יכול גם להוסיף להזמנה מנויי סלקום נוספים בחינם או בתשלום (עד 9 כרטיסים). בחירה במסלול זה תתאפשר בימי רביעי החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד יום חמישי לפני ההצגה האחרונה באמצעות מוקד הזמנת הכרטיסים של "גלובוס-פון".לקוח שבחר במסלול 2 ושריין לעצמו מקום מראש ולא מימש אותו יחוייב בחשבונו החודשי במחיר הכרטיס.
 
את המהלך מתכננת סלקום להשיק ע"י קמפיין מדורג, שהוכן ע"י מקאן-אריקסון, כאשר בשלב הראשון יוצג קמפיין עיתונות וקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי באמצעותו יוכל הלקוח להפיק לעצמו סרטון אישי עם שמו. כמו-כן הפיקה סלקום סרטון מיוחד שיעלה באולמות הקולנוע לפני כל הקרנה ויספר על פעילות "אהבה מהסרטים". בשלב השני תציג סלקום קמפיין טלוויזיה, אותו יוביל השיר "קולנוע" של שרון ליפשיץ.
 
יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום, אמר: "מחקרי שוק שערכנו גילו, כי יציאה לקולנוע היא סוג הבילוי המועדף על הצרכן הישראלי. חיבור עוצמתה של סלקום לפרוייקט בסדר גודל כזה, והעובדה שמדובר בפרויקט מתמשך ולא באירוע חד-פעמי, יכולה להביא לשינוי הרגלי הבילוי של הצרכן הישראלי". דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום, אמר: "מדובר באחת מהפעילויות הגדולות בהיקפן שנעשו על ידי חברה במשק, בפריסה כלל-ארצית ולמשך תקופה ארוכה. שווי ההטבה ללקוח יכול להגיע לכ-2,000 שקלים בשנה. אנחנו מציעים ללקוחות חוויה כוללת, גם כניסה לקולנוע וגם עולם שלם של תכני קולנוע בטלפון הסלולרי".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...