ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סיכום 2004: מפרסמים במגזר הרוסי
סנו מובילה את טבלת המפרסמים במגזר, עם השקעה של כ-3 מיליון דולר ב-2004. תל אביב-מוסקווה, ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/1/2005 17:00
סנו השקיעה בשנה החולפת כ-3 מיליון דולר (מחיר ריאלי) בפרסום למגזר הרוסי ודורגה ראשונה בטבלת המפרסמים הגדולים במגזר זה, לשנת 2004.
 
 מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי חברת הכבלים HOT, ממוקמת שנייה עם פרסום בהיקף כ-2.15 מיליון דולר, כשאחריה פרוקטר&גמבל, עם פרסום בהיקף כ-1.73 מיליון דולר.
 
פרטנר היתה המפרסמת הסלולרית המובילה
במגזר,  עם הוצאה ריאלית של כ-1.1 מליון דולר.
 
תנובה, שדורגה ב-2003 במקום ה-4, קיצצה בשנה החולפת את תקציב הפרסום במגזר, ודורגה רק במקום ה-7, עם השקעה שנתית של כ-960 אלף דולר בלבד.
 
המפרסמות המובילות בטלוויזיה במגזר הרוסי היו ב-2004: סנו, HOT ופרוקטר, בעוד שבעיתונות הרוסית, היתה בולטות דווקא לרשתות שופרסל וסופר-פארם.
מק'אן עלה, מגזרים ירד
תל אביב מוסקווה, ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום, עם היקף תקציבים בשווי כ-5.4 מיליון דולר.
 
השינויים שנרשמו השנה בטבלת משרדי הפרסום הם החלפת מקומות בין מקאן אריקסון שעלה למקום השני, עם היקף תקציבים בסך 4.74 מיליון דולר, ומגזרים שירד למקום השלישי, עם תקציבים בשווי של כ-4.11 מיליון דולר.
 
כמו כן נכנסו השנה לטבלה יורו ת"א, עם היקף תקציבים בסך כ-1.17 שהציבו את המשרד במקום ה-8 ויהושע TBWA, שדורג תשיעי עם תקציבים בשווי כ-750 אלף דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...