ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הקונדיטוריה של אסם
אסם נכנסת לתחום מאפי השמרים. מדובר בקטגוריה רדומה יחסית, המגלגלת כ-14 מיליון שקלים בשנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
31/1/2005 11:43
אסם נכנסת לקטגוריית מאפי השמרים, תחת המותג "הבית" ומשיקה סדרת מאפים באריזות שקופות.
 
קטגוריית מאפי השמרים מהווה כיום כ-10% מקטגוריית עוגות המדף ומוערכת בכ-14 מיליון שקלים בשנה.
 
מדובר בקטגוריה רדומה יחסית, ללא השקעה שיווקית משמעותית. השחקניות הבולטות בקטגוריה הן: עיני וברמן, אך עיקר המכירות עדיין מתמקדות בקונדיטוריות ולא ניתן להצביע על שחקן מוביל.
 
מנכ"ל אסם, דן פרופר, אמר היום (ב') כי "החברה צופה צמיחה של 45% בתחום כולו וגידול של 10% במכירות עוגות הבית, בעקבות ההשקה".
 
יצוין כי מדובר בתוספת מכירות המוערכת בכ-8-12 מיליון שקלים בשנה.
 
סמנכ"ל הסחר של אסם, איציק צאיג, ציין עוד כי המהלך נועד להמשך ביסוס המותג ולהרחבת תחומי העיסוק מעוגות, למאפים נוספים. "קטגוריית השמרים, אמורה לשמש כחלון ראווה למהלך".
 
ההשקה תגובה בקמפיין פרסום, תחת הסיסמה המוכרת "עוגות זו המומחיות שלנו מהבית", בהיקף כ-6 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות גיתם/BBDO, טלוויזיה, פעילות קד"מ וטעימות וכן קמפיינים ייעודים למגזרים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...