ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אופטיקנה מתרחבת לייצוא
הרשת תייצא את מותגי הבית של החברה למזרח אסיה. במו"מ גם עם רשתות שיווק בארה"ב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/2/2005 11:48
רשת אופטיקנה תחל לראשונה לייצא את מותגי הבית של החברה בהם: SM, RAP, ו- KOYA. זאת במסגרת חוזה שנחתם עם חברת בון אופטיקל הסינגפורית, הפועלת בכל מזרח אסיה.
 
להערכת מאיר רסין, מבעלי רשת אופטיקנה, בשנת הפעילות הראשונה תייצא אופטיקנה משקפיים בשווי משוער של כ-2.5 מיליון דולר, עם פוטנציאל גידול משמעותי לשנים הבאות: "השוק באסיה ובארה"ב צמא למותגים אופנתיים במחירים סבירים ומותגי הבית של אופטיקנה עונים לקטגוריה זו".
 
רסין מסר עוד כי אופטיקנה נמצאת בימים אלה במו"מ מתקדם, גם עם רשתות שיווק בארצות הברית.
 
יצוין כי מותגי הרשת מגלגלים מחזור של כ-150 מיליון שקלים בשנה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...