ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
למען הילדים
מיוחד ל-NRG: הקרנת בכורה לקמפיין ההתנדבות לויצו שהכינו טמיר-כהן. את הסרטון מלווה השיר "כל החלומות", בביצוע אריק לביא
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
2/2/2005 13:38
אחרי שנים של שתיקה פרסומית חוזרת ויצו לאקרנים, עם קמפיין חדש לתמיכה במגבית למען ילדים ונוער בסיכון.
 
הקמפיין הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום טמיר-כהן/JWT, והסיסמה שמלווה אותו היא: "כלים לחיים".
 
בסרטון נראים תינוקות בני יומם, כשעל רצועת היד שלהם מופיע העתיד הצפוי להם. את הסרטון מלווה השיר "כל החלומות", בביצועו של הזמר המנוח אריק לביא.
 
הקמפיין ישודר במשך 3 שבועות, ובמקביל לו יתקיים חודש התרמה ארצי, שייחתם בערב גאלה לתורמים ומתנדבים, ב-14 במארס.

לצפייה בסרטון לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...