ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מרגישים הוואי
הנקל סוד משיקה סדרת סבונים נוזליים בהמשך לאסטרטגיה לחידוש המותג "הוואי", בהשקעה של 3 מיליון שקלים. יהושע/TBWA ילוו את ההשקה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
7/2/2005 9:02
יצרנית מוצרי הטיפוח הנקל סוד משיקה סדרה חדשה של סבונים נוזליים, תחת המותג "הוואי", בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים. הסדרה כוללת  אל-סבון נוזלי לידיים ולגוף, ותחליבי רחצה המכילים  33% קרם לחות ותוספות של תמציות צמחים אקזוטיות.
 
ההשקה תלווה בפעילות  קד"מ בנקודות המכירה, ותכלול בהמשך גם קמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.
 
יצוין כי ההשקה הנוכחית היא המשך למהלך האסטרטגי של החברה, לחידוש ורענון כל מוצרי הוואי. כזכור, המהלך החל לפני כשנה, בחידוש הפורמולות ורענון אריזות השמפו ומרכך השיער של המותג.
 
דבורה ניר, מנהלת שיווק קוסמטיקה בהנקל סוד, מציינת כי בהתבסס על פוטנציאל הגידול בשוק הסבונים, צופה החברה  להשיג נתח שוק שנתי של 8% בתחום הסבון הנוזלי.
 
שוק הסבון בישראל, המגלגל כ- 303 מיליון שקלים בשנה (סבון מוצק ונוזלי, נילסן 2004), הינו שוק תחרותי, מתפתח ודינמי, המאופיין במתחרים רבים בשל מחסום כניסה נמוך. קטגוריית הסבון הנוזלי, הסתכמה בשנת 2004 ב- 200 מיליון שקלים (73% מהשוק), לעומת 113 מיליון שקלים בשנת 2003.
 
מנתוני יפעת עולה כי ב סך ההשקעה הפרסומית בתחום הסבונים  ב-2004, נאמדה בכ- 14 מיליון דולר - עלייה של 133% לעומת 2003, אז הסתכמו הוצאות הפרסום  בכ- 6 מיליון שקלים בלבד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...