ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מאוד אופנתי, הריון
FOR2, מותג ההיריון של ml בחר בזמרת הלטינית לילה מלקוס להוביל את מסע הפרסום. הקמפיין יעלה במרץ 2005 בתקציב של כחצי מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/2/2005 12:42
מותג בגדי ההיריון FOR2 מבית ml בחר בזמרת לילה מלקוס לתפקיד דוגמנית הבית. מלקוס, הנמצאת בהריון מתקדם, תוביל את מסע הפרסום של FOR 2 לקיץ 2005.
 
"מלקוס, הנחשבת לזמרת מצליחה ולאייקון המייצג את התרבות הלטינית כבר שנים רבות, מביאה לתפקידה כדוגמנית הבית של FOR2 ערך מוסף ועולם ערכים רחב ומעניין בהרבה משל דוגמנית רגילה", אומר ארנון חשאי, מנכ"ל רשת ml.
 
הקמפיין ייערך באמצעות  משרד הפרסום יהושע/TBWA בהיקף כספי הנאמד בחצי מיליון דולר.
 
הקמפיין יעלה במרץ 2005, במקביל לקמפיין של אופנת ml, ויכלול מיני קטלוג שיצורף לקטלוג ml, מודעות צבע בעיתונות יומית ובמגזינים, שלטי חוצות ושילוט בכל סניפי ml.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...