ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הזמן של שירז
שירז טל תוביל את הקמפיין העולמי של שעוני אליני, בעקבות הצלחת הקמפיין המקומי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
7/2/2005 14:28
הדוגמנית שירז טל נבחרה לככב בקמפיין העולמי של מותג השעונים אליני, בעקבות הצלחת קמפיין ההחדרה של המותג בארץ.
 
הקמפיין העולמי בכיכובה של טל יושק באפריל הקרוב, במסגרת בתערוכת השעונים הבינלאומית בבזל, שוויץ. הקמפיין יכלול מודעות פרסום בכל מגזיני האופנה המובילים בעולם, בהם: ווג, קוסמופוליטן, אל ומארי קלייר, בהשקעה כוללת של 2 מיליון דולר.
 
במקביל, תייצג טל את שעוני אליני בכל הפרסומים  ותענוד את שעוני החברה בכל אירוע ציבורי שבו תשתתף.
 
שעוני אליני נמכרים ב-59 מדינות ברחבי העולם. המותג מיובא ומשווק בישראל על ידי אורי דיגמי ועד כה הושקו בארץ, שש קולקציות שונות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...