ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
'בייביליס' תחת המותג Life
אביזרי השיער ישווקו ברשת סופר-פארם. שוק אביזרי השיער בישראל מגלגל מדי שנה כ-100 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
8/2/2005 9:49
חברת און-ליין, יבואנית ומשווקת מוצרי עיצוב השיער של בייביליס פריז, חתמה על הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם רשת סופרפארם, שבמסגרתו ישווקו אביזרי השיער של בייביליס פריז תחת המותג הפרטי של סופר-פארם Life בכל סניפי הסופר-פארם, בהשקעה בסך 250 אלף דולר. בנוסף, שתי החברות נערכות להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה ליצירת מוצרי איכות נוספים בתחום עיצוב השיער.
 
יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם, אמר כי הרשת ממשיכה לפתח את המותג Life כחלק מהאסטרטגיה של בריאות ויופי, תוך הקפדה על האיכות, ולכן נבחרה בייביליס פריז כשותף נכון לשיתוף הפעולה. דורון גלזר, מנכ"ל חברת און-ליין, הסביר כי שוק אביזרי השיער בישראל מגלגל מדי שנה כ-100 מיליון שקל, מרביתו מיובא מהמזרח הרחוק ואינו ממותג.
 
הוא הוסיף: "אנו גאים לשתף פעולה עם סופר-פארם, שהינו הגוף המוביל בתחומו. עם השקת המותג Life by Babyliss אנו מתכוונים לחזק את אחיזתנו בתחום עיצוב השיער, וצופים להגיע למחזור מכירות בהיקף כ-12 מיליון שקל כבר בשנה הראשונה, ולנתח של 20% משוק אביזרי השיער בארץ". אביזרי השיער של בייביליס פריז, אשר ישווקו תחת השם Life by Babyliss, כוללים מגוון של כ-150 פריטים ואביזרי שיער אופנתיים, כגון סיכות, קליפסים, גומיות, קשתות, מסרקיות ועוד, והם יימכרו בטווח מחירים של 14.99-9.99 שקלים .
 
לדברי גלזר, בייביליס פריז היא החברה הגדולה בעולם בתחום מוצרי העיצוב לשיער. מוצריה נמכרים בכל ארצות אירופה וארצות הברית. בשנת 2004 הסתכמו מכירותיה במיליארד ו-600 מיליון יורו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...