 |
חברת און-ליין, יבואנית ומשווקת מוצרי עיצוב השיער של בייביליס פריז, חתמה על הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם רשת סופרפארם, שבמסגרתו ישווקו אביזרי השיער של בייביליס פריז תחת המותג הפרטי של סופר-פארם Life בכל סניפי הסופר-פארם, בהשקעה בסך 250 אלף דולר. בנוסף, שתי החברות נערכות להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה ליצירת מוצרי איכות נוספים בתחום עיצוב השיער. יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם, אמר כי הרשת ממשיכה לפתח את המותג Life כחלק מהאסטרטגיה של בריאות ויופי, תוך הקפדה על האיכות, ולכן נבחרה בייביליס פריז כשותף נכון לשיתוף הפעולה. דורון גלזר, מנכ"ל חברת און-ליין, הסביר כי שוק אביזרי השיער בישראל מגלגל מדי שנה כ-100 מיליון שקל, מרביתו מיובא מהמזרח הרחוק ואינו ממותג. הוא הוסיף: "אנו גאים לשתף פעולה עם סופר-פארם, שהינו הגוף המוביל בתחומו. עם השקת המותג Life by Babyliss אנו מתכוונים לחזק את אחיזתנו בתחום עיצוב השיער, וצופים להגיע למחזור מכירות בהיקף כ-12 מיליון שקל כבר בשנה הראשונה, ולנתח של 20% משוק אביזרי השיער בארץ". אביזרי השיער של בייביליס פריז, אשר ישווקו תחת השם Life by Babyliss, כוללים מגוון של כ-150 פריטים ואביזרי שיער אופנתיים, כגון סיכות, קליפסים, גומיות, קשתות, מסרקיות ועוד, והם יימכרו בטווח מחירים של 14.99-9.99 שקלים . לדברי גלזר, בייביליס פריז היא החברה הגדולה בעולם בתחום מוצרי העיצוב לשיער. מוצריה נמכרים בכל ארצות אירופה וארצות הברית. בשנת 2004 הסתכמו מכירותיה במיליארד ו-600 מיליון יורו.
|
 |
 |
 |
 |
|
|