 |
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מעלה קמפיין הסברה על פעילות נציב תלונות הציבור. מטרת הקמפיין, שיעלה לאוויר ב-13 בפברואר, הוא להסביר את פעילותו של נציב תלונות הציבור ברשות השנייה. הקמפיין, על ידי לשכת הפרסום הממשלתית, כולל תשדיר פרסומת באנימציה תלת ממדית, תשדיר רדיו, פרסומים בעיתונות ובאינטרנט. בקמפיין יוצגו דרכי הפנייה לנציב והאופן שבו הציבור יכול לפנות בכל עניין הנוגע לשידורים בערוץ 2, בערוץ 10 ובתחנות הרדיו האזורי, לרבות דעות, ביקורות, בעיות או בקשות. הקמפיין הוא חלק ממדיניות הרשות השנייה להעמיק את הקשר עם הציבור ולקבל ממנו משוב באמצעים שונים. "באמצעות התלונות והפניות אנחנו לומדים על רחשי הלב של הציבור ומגבים זאת בסקרים ובמחקרים" אומר מוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות השנייה. "חשוב בעיניי להעמיק את הקשר עם הציבור כדי להרחיב את המודעות של הצופים והמאזינים שדעתם חשובה ונחשבת". רון אסולין הוא הבמאי ומנהל הקריאטיב של הקמפיין, שהופק על ידי JCS פוסט פרודקשן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|