ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מתפלחים לקולנוע
סלקום מעלה קמפיין למבצע "אהבה מהסרטים" עם השיר הוותיק "קולנוע", הפעם בביצוע של איגי וקסמן ובעיבוד של אביב גפן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
10/2/2005 12:06
פרויקט "אהבה מהסרטים", שהושק בסלקום לפני שבוע, מאפשר ללקוחות החברה לקבל מדי יום חמישי (כולל חגים וחופשות) כרטיס כניסה לכל אחד מאולמות הקולנוע של רשת גלובוס-גרופ בישראל.

את סרטון הפרסומת שמקדם את המבצע הכינו במקאן אריקסון. הוא צולם בהשראת סרטי "אסקימו לימון", בבית הקולנוע "עמל" בכפר סבא. לצורך הצילומים חזר בית הקולנוע לפעילות למשך יום אחד. הסרטון יעלה הערב בבתי הקולנוע, וביום שישי בטלוויזיה.

הסרט מספר על שלושה חברים (שני בחורים ובחורה) המנסים להתפלח לקולנוע. בסרט משתתפים 16 עובדי סלקום, שנבחרו על ידי הבמאי אדם סנדרסון אחרי מה שבסלקום מגדירים "פעילות פנים ארגונית רחבה". 

השיר הישראלי שנבחר ללוות את הסרטון הוא "קולנוע", המוכר עד כה בביצועה של שרון לפשיץ, שגם כתבה את המילים. הפעם מבצעת את השיר איגי וקסמן, בעיבוד חדש של אביב גפן. לקוחות סלקום יכולים להוריד את השיר כ"רינגטון" וכ"שיר בהמתנה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...