ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בוגנים וגור בקמפיין הוניגמן
שירלי בוגנים תוביל את מסע הפרסום של הוניגמן גם בעונה הבאה. יאנה גור תחליף את מור קציר ותחבור אליה לקמפיין הקיץ של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/2/2005 12:07
חברת הוניגמן מודיעה היום כי תמשיך עונה נוספת עם הדוגמנית שירלי בוגנים. בחברה מתכוונים לצרף אל בוגנים את הדוגמנית יאנה גור, שתחליף את מור קציר - שותפתה של בוגנים להובלת קמפיין החברה בשתי העונות האחרונות.

ההחלטה על החלפתה  של קציר ביאנה גור התקבלה בעקבות החלטה "לרענן את הקו הפרסומי, ולהבליט את ערך החדשנות", כפי שמגדירים זאת בהוניגמן.

"יחד עם הרצון לרענן ולהעביר מסר של חדשנות, החלטנו להישאר עם שירלי עונה נוספת בשל התאמתה המושלמת למותג", אומר מיכה הוניגמן, מנכ"ל הוניגמן. "יאנה גור נבחרה לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות. שירלי בוגנים ויאנה גור  מייצגות את המודל המושלם של נשים צעירות, עכשוויות, דעתניות כאשר שירלי מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ויאנה את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי, ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג".

מסקרים שערכה הוניגמן באמצעות מכון "שילוב" עולה כי לאחר קמפיין הקיץ האחרון של החברה חלה עלייה של למעלה מ-47% בשיעור המבקרות בחנויות הוניגמן ועלייה של למעלה מ-28% בשיעור הקונות בהן. הגילאים העיקריים של הרוכשות בהוניגמן הוא 25 עד 35, אך ניכרת מגמת עלייה בשיעורי הקנייה בקרב בנות ה-20 עד 29.
 
במסגרת החוזה שנחתם, נבחרו הדוגמניות להוביל את מסע הפרסום לקיץ 2005, שיערך באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול פרסום בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בעיתונות ובקטלוג.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

התאמה מושלמת. יאנה גור חוברת להוניגמן

אחח... הימים היפים. מור קציר ובוגנים בקמפיין הוניגמן


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...