 |
כשנה לאחר שהושקה, יוצאת NO PROBLEM, השייכת לכלל ביטוח, בקמפיין פרסומי ראשון לתוכנית מימון טיפולי השיניים שלה. קמפיין הפרסום יכלול מודעות בטלוויזיה וברדיו.
משרד הפרסום טמיר-כהן JWT זכה במכרז על תקציב הפרסום של NO PROBLEM לפני כ-3 חודשים.
תוכנית המימון NO PROBLEM מאפשרת למטופלים לבצע טיפול שיניים מלא במימון הניתן במסגרת חוץ-בנקאית, מחוץ למסגרת האשראי בבנק ובכרטיס האשראי. התוכנית, שהושקה כבר ב-2003, מאפשרת גמישות בבחירת רופא השיניים ובפריסת התשלומים להחזר המימון. על פי עדותה, NO PROBLEM היא הראשונה המציגה תוכנית מעין זו לשוק הישראלי.
לצפייה בסרטון הראשון לחצו כאן. לצפייה בסרטון השני לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|