ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קוקה קולה הפסידה לרשת אל ג'זירה
חברת המחשבים אפל מחזיקה את המותג החזק ביותר בעולם, לפי סקר מנהלים בענף הפרסום שהתפרסם בלונדון. אל ג'זירה נכנסה לחמישייה, והדפה את ענק המשקאות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אילאיל שחר
15/2/2005 9:04
סקר שנערך בלונדון העלה כי רשת הטלוויזיה הערבית אל ג'זירה היא המותג החמישי בעוצמתו בעולם.
 
הרשת, שבסיסה בקטאר, מדורגת לאחר חברת המחשבים אפל, מנוע החיפוש
גוגל, מעצמת הרהיטים השוודית איקאה ורשת הקפה סטארבקס.
 
אימפריית קוקה קולה, שהובילה במשך שנים רבות את הרשימה, נפלטה השנה מהחמישיה המובילה, למקום השביעי.
 
הסקר נערך על ידי מגזין אינטרנט "
ברנדצ'אנל", במדגם שכלל 2000 מנהלים בענף הפרסום.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...