ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פורש סמנכ"ל השיווק של TheMarker
מיקי גינסברג הודיע על עזיבתו לאחר 3 שנים בתפקיד. סמנכ"ל הפיתוח העסקי של האתר יכסה מעתה גם את תחום השיווק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/2/2005 12:44
סמנכ"ל השיווק של אתר "דה מרקר" בשלוש השנים האחרונות, מיקי גינסברג, הודיע היום על פרישתו מתפקידו.

גינסברג היה אחראי, בין היתר, על מערך השיווק והפרסום של החברה הכולל את אגף התוכן, המנויים, התקשורת השיווקית וחברת הכנסים והאירועים "פורום TheMarker".

גינסברג: "כרגע אני בוחן הצעות שונות בתפקידי מפתח בתחום השיווק והאסטרטגיה".

מדה מרקר נמסר כי את תפקידו של גינסברג ימלא סמנכ"ל הפיתוח העסקי הנוכחי רועי קורן,  שישמש במקביל גם כסמנכ"ל שיווק.
 
כמו כן, תצטרף לצוות השיווק מירב יצחקי, ששימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת פיתוח עסקי בוואלה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...