 |
היקף הקניות גדל לא רק באינטרנט, אלא גם בטלפון. לאחר שנתיים של ירידה ברכישות הטלפוניות, בחודשיים הראשונים של שנת 2005 חלה עלייה של כ-25% במספר הרכישות המתבצעות בדרך זו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך מדווח יואב בן-יקר, מנכ"ל חברת טלכלל, המתמחה בפתרונות תקשורת ומפעילה בין השאר גם מוקד מכירות טלפוני. בן-יקר מציין כי בשנתיים האחרונות סבל ערוץ המכירה הטלפוני מקיטון בהיקפי המכירה וממיתון. עוד מציין בן-יקר כי מרבית הישראלים מעדיפים לרכוש באמצעות הטלפון בעיקר תקליטורי מוזיקה, לומדות ואלקטרוניקה בידורית. כמו כן, נמצא כי כ-60% מהרכישות הטלפוניות מתבצעות על-ידי נשים, ואילו כ-40% מתבצעות על-ידי גברים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|