ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הרכישות הטלפוניות גדלו מתחילת השנה ב-25%
מרבית הישראלים מעדיפים לרכוש באמצעות הטלפון בעיקר תקליטורי מוזיקה, לומדות ואלקטרוניקה בידורית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
23/2/2005 9:05
היקף הקניות גדל לא רק באינטרנט, אלא גם בטלפון. לאחר שנתיים של ירידה ברכישות הטלפוניות, בחודשיים הראשונים של שנת 2005 חלה עלייה של כ-25% במספר הרכישות המתבצעות בדרך זו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך מדווח יואב בן-יקר, מנכ"ל חברת טלכלל, המתמחה בפתרונות תקשורת ומפעילה בין השאר גם מוקד מכירות טלפוני.
 
בן-יקר מציין כי בשנתיים האחרונות סבל ערוץ המכירה הטלפוני מקיטון בהיקפי המכירה וממיתון. עוד מציין בן-יקר כי מרבית הישראלים מעדיפים לרכוש באמצעות הטלפון בעיקר תקליטורי מוזיקה, לומדות ואלקטרוניקה בידורית. כמו כן, נמצא כי כ-60% מהרכישות הטלפוניות מתבצעות על-ידי נשים, ואילו כ-40% מתבצעות על-ידי גברים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...