ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חוזרים לשורשים
הקמפיין החדש של פריגת ידגיש את החיבור לטבע, באמצעות שפה פרסומית אמוציונלית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/2/2005 13:33
יצרנית המיצים פריגת יוצאת בקמפיין חדש, תחת הסיסמה: ""כשמשקיעים מכל הלב מקבלים הרבה יותר". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר-כהן/JWT,  יכלול מודעות בטלוויזיה ובקולנוע, ופעילות של קידום מכירות בהיקף 7 מיליון שקלים.
 
הקמפיין ידגיש את חיבור המותג לטבע, לאדמה ולנשמה וקישור זה, ילווה מעתה את כלל פרסומי החברה.
 
מדובר למעשה במיצוב מחדש של המותג, שלא הצליח בשנים האחרונות לשמור על שפה פרסומית אחידה. 
 
אחרי שהעלתה לאוויר קמפיין בהשראת המחזמר "שיער" (באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס) וקמפיין אחר שהציג חיות פרא משוטטות ברחובות העיר כסימבול לג'ונגל אליו מתעורר כל אדם בבוקר (באמצעות טמיר-כהן), בחרה הפעם פריגת לחזור לשורשים  -  שפה פרסומית אמוציונלית ששמה במרכז את הקשר בין המוצרים לטבע.
 
הפרסומת עצמה צולמה בפרדסים של פריגת בקיבוץ גבעת חיים. הסרטון יוצר הקבלה בין השקעה של אבא בילד שלו, מול ההשקעה שלו בגידול וטיפוח הפרדס. את הסרטון מלווה השיר "אלוהים נתן לך במתנה", שהושר במקור על ידי הזמר איתן מסורי וחודש לאחרונה במסגרת הסדרה "הבורגנים".
 
אסף איבניר, משנה לסמנכ"ל השיווק: "הקמפיין הוא חלק  מרצונה של פריגת לשמור על בידול, חדשנות ומובילות בשוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל, תוך הבלטת ערכי המותג המחובר לטבע".
 
איבניר ציין עוד כי בכוונת החברה לצאת במגוון פעילויות ייחודיות שיבטאו חיבור זה, כגון: שיתוף פעולה עם אחת החברות שמפיקות מפות טבע וטיולים, במסגרתו יערכו פעולות שיווקיות הקושרות בין המותג פריגת לבין מפות ייחודית המדגישות אתרי טבע.
 
פריגת, המובילה את שוק המיצים בישראל, נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3%, קיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה-קולה ישראל) 33.3%. בינואר 2004 איחדה פריגת את מערך הפצת המיצים המצוננים והקפואים שלה עם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה בע"מ) ושידרגה את מערך ההפצה - מהלך שתרם לגידול בנתוני המכירות של החברה אשתקד.
 
מנכ"ל ומנהל קריאיטיב: יורם דמבינסקי, צוות קריאיטיב: ארז מי- טל, עמיר שינקמן, מנהל לקוחות: יואב ג'מילי, תקציבאי: עדן רובינסון, מנהלת מחלקת תכנון ומחקר: סלביה גבע, פלנרית: ענת בן יעקב, מפיקת משרד: שרון בן דוד, הפקה: פארדיסו הפקות, מפיקים ראשיים: שוש כרמלי, אריאל פרידן, במאית: ליאת דהן, צלם: אסף סודרי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...