ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הנאות בסגנון רומי
מיוחד ל-NRG: הקרנת בכורה לסרטון שביים רון אסולין עבור חמת גדר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/2/2005 11:25
כפי שפורסם ב-NRG מעריב, פארק הנופש חמת גדר משיק קמפיין טלוויזיוני חדש, שיעלה לשידור ביום ראשון הקרוב.
 
סרטון הפרסומת, שביים רון אסולין עבור משרד הפרסום "קו האופק", יוצר הקבלה בין התענוגות ההיסטוריים של האימפרייה הרומית (כולל שחקנים לבושים בטוגה) להנאות שמספק פארק הנופש המודרני, שעבר לאחרונה שיפוץ.
 
מדובר בקמפיין טלוויזיה ראשון לחמת גדר מזה ארבע שנים, והוא הוכן בהשקעה של מיליון שקלים.
 
לצפייה בסרטון לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...