IMH תציע למפרסמים חבילת פרסום ב-MTV ובאתר האינטרנט של הערוץ, כדי למקסם את החשיפה
דפדף בכלכלה
עירית יוסילביץ' 27/2/2005 11:20
IMH, משווקת זמן הפרסום ב-MTV, משיקה חבילה הכוללת פרסום משולב בערוץ MTV ובאתר האינטרנטשל הערוץ.
החבילה המשולבת, תאפשר למפרסמים למקסם את החשיפה בקרב בני נוער וצעירים.
דן רון, מנכ"ל IMH: "הצפייה המסורתית בטלוויזיה כפי שהכרנו אותה בעבר משתנה. בקרב צעירים החוויה החדשה היא רב ערוצית, חוויה של מולטי מדיה וככזאת MTV מאפשר לחשוף גם את קהל הגולשים באתר לתכנים ולמסרים פרסומיים ושיווקים של הערוץ".