ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרסום משולב
IMH תציע למפרסמים חבילת פרסום ב-MTV ובאתר האינטרנט של הערוץ, כדי למקסם את החשיפה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
27/2/2005 11:20
IMH, משווקת זמן הפרסום ב-MTV, משיקה חבילה הכוללת פרסום משולב בערוץ MTV ובאתר האינטרנטשל הערוץ.
 
החבילה המשולבת, תאפשר למפרסמים למקסם את החשיפה בקרב בני נוער וצעירים.
 
דן רון, מנכ"ל IMH: "הצפייה המסורתית בטלוויזיה כפי שהכרנו אותה בעבר משתנה. בקרב צעירים החוויה החדשה היא רב ערוצית, חוויה של מולטי מדיה וככזאת MTV  מאפשר לחשוף גם את קהל הגולשים באתר לתכנים ולמסרים פרסומיים ושיווקים של הערוץ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...