ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין השקה ל LastMinuteTral
הקמפיין מתמקד בעיתונות ובאינטרנט. סך ההשקעה בפרסום אתר התיירות בשנה הקרובה - 2 מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
28/3/2005 9:29
אתר התיירות LastMinuteTravel.co.il יצא בראשית השבוע בקמפיין השקה, לרגל תחילת פעילותו בישראל. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א, מתמקד במודעות בעיתונות ובאינטרנט (באמצעות יורו D 4 - חברת האינטראקטיב של יורו ת"א). 

עלות הקמפיין לחודשיים הראשונים מוערכת ב-200 אלף דולר, כאשר 50 אלף דולר מתוכם - יושקעו בפרסום באינטרנט. היקף ההשקעה בפרסום האתר בשנה הקרובה - עומדת על כשני מיליון דולר.  

לדברי צחי שטיין מנכ"ל יורו D 4, "הקמפיין ידגיש את הבינלאומיות של המותג, את היתרונות השונים של האתר, והפרסום באינטרנט גם יאפשר 'סיור מודרך' בו". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...