ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
רשת מזון חדשה: שופרסל דיל
קבוצת שופרסל הקימה את רשת המזון כחלק מתוכנית אסטרטגית הכוללת חיזוק המותג. היקף ההשקעה: 50 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
28/3/2005 15:01
רשת חניות מזון חדשה בישראל . קבוצת שופרסל השיקה הודיעה היום על פתיחת רשת מזון חדשה – שופרסל דיל. שופרסל השקיעה 50 מיליון שקל בעיצובן מחדש של 27 חנויות רשת והתאמתן לצרכי הלקוחות. 

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל אמר היום בפתיחה כי "האסטרטגיה של רשת שופרסל דיל הינה אסטרטגיית מחיר. הפעילות התומכת באסטרטגיה זו היא מגוון מוצרים במחירים נמוכים ולאורך זמן". רוזנהויז הדגיש כי, במסגרת אסטרטגיה זו יוכל הצרכן הישראלי ליהנות ממחירים טובים. הרשת תעבוד בשיטת ה- EDLP (Every Day Low Price), אין מבצעים ואין פרסום של מחירים". 

הרשת תמנה 27 חנויות בפריסה ארצית מנהריה וכרמיאל בצפון ועד באר שבע ואופקים בדרום. ותתבסס על חנויות "יוניברס קלאב" וחנויות "מחסני מזון". שטחי המסחר של החנויות נעים בין 2,000 מ"ר ל- 7,000 מ"ר. 

רוזנהויז עוד ציין כי, שופרסל דיל והשקת המותג "שופרסל" הן הצעד הראשון במהלך האסטרטגי הכולל, עליו הכריזה הרשת בחודש ינואר השנה. כאשר לקראת ראש השנה 2005, תציג שופרסל את רשת ההיפרמרקטים – "שופרסל ביג" ובתהליך מקביל שיסתיים במהלך שנת 2006 תושלם הסבת רשת החנויות השכונתיות – "שופרסל שלי", המהלך יכלול גם את הסבת המועדון והמותג הפרטי תחת המטריה של המותג "שופרסל". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...