 |
ג'ונסון אנד ג'ונסון ישראל מציגה את התוכנית האסטרטגית של החברה. מהתוכנית עולה כי החברה מצפה להגדיל את המכירות בכ-25% בשנת 2005 לעומת 2004. היקף המכירות של החברה ב-2004 הסתכמו ב-90 מיליון שקל.
החברה הגדילה את מכירותיה ברבעון הראשון של 2005 בכ-79% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. גון סמרוי, מנכ"ל "ג'ונסון אנד ג'ונסון בישראל" מציין, כי עפ"י התוכנית האסטרטגית של החברה, הצפי הוא לשלש את מחזור המכירות תוך 5 שנים.
הוא עוד ציין כי, המותגים המובילים שיביאו לגידול במכירות של החברה בישראל הינם: חב' "ניוטרוג'ינה", "רוק" ו"קלין אנד קליר". כמו כן, שינוי נוסף שביצעה לאחרונה החברה הינו חתימה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת ש. שסטוביץ.
ההסכם חל על המוצרים לטיפוח העור בניהם 'רוק' (RoC), 'ניוטרוג'ינה' (Neutrogena) ו-'קלין אנד קליר' (Clean & Clear).
בימים אלה השיקה החברה בישראל את המותג הראשון שלה בתחום טיפוח הפנים- הסדרה הנורבגית של "ניוטרוג'ינה" הכוללת 5 מוצרי טיפוח (קרם לחות ליום ולילה, תחליב ניקוי, מגבוני ניקוי ותרחיץ) המכילים מרכיבי סויה פעילים. סמרוי מוסיף כי בעקבות השקת הסדרה החדשה צופים בחברה כי ב-2005 יוכפלו מכירות "ניוטרוג'ינה" בישראל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|