 |
/images/archive/gallery/281/081.gif
 |
|
|
החברה משיקה "VOICE TO SMS" שמאפשר קבלת הודעות קוליות בסלולר כהודעות SMS. עלות השירות 69 שקלים לחודש |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 28/3/2005 17:38 |
|
|
|
|
 |
"ביפר תקשורת" נכנסת לראשונה לתחום התוכן הסלולרי ופיתחה שירות חדש – "VOICE TO SMS". השירות מאפשר לקבל הודעות כ-SMS על צג הטלפון, במקום בשירות הקולי הישן של המשיבון הסלולרי.
השירות, לדעת החברה, חוסך את הסרבול ואת בזבוז הזמן בשליפת הודעות מהמשיבון הסלולרי, ובמידה והלקוח לא עונה לטלפון הנייד או לא יכול לקבל את השיחה, השיחה מועברת ישירות למוקד "ביפר", שם נציג שירות מקבל את ההודעה הקולית ומעביר אותה כהודעת SMS ישירות ומיידית למכשיר הסלולרי של הלקוח. בנוסף, מקבל הלקוח מידי יום בדואר אלקטרוני פירוט של כל ההודעות שנשלחו אליו במהלך היום לצורך ניהול ומעקב אישי. פיתוח שירות זה ארך כשנה והושקעו בו כ-1.5 מיליון שרל במערכות IVR ו-CTI לניתוב שיחות ותוכנות ייעודיות שפותחו למטרה זו על-ידי מחלקת הפיתוח של החברה.
אילן פרידלנד, מנכ"ל "ביפר" מציין שע"פ התוכנית האסטרטגית צופה החברה להגיע לכ-10% מהלקוחות העסקיים של חברות הסלולר והכוונה היא להגיע לכ-100 אלף מנויים על שירות זה.
נתי דרוטין, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "ביפר" מציין כי החברה פיתחה את השירות לאחר שביצעה סקר שוק מקיף בקרב מנהלים, אנשי עסקים ועצמאיים בנושא ייעול העבודה בתקשורת הסלולרית.
במחקר זה נמצא כי ישנה בעייתיות, בזבוז זמן וסרבול יקר ומיותר בהתעסקות עם המשיבון הסלולרי. במיוחד נכון הדבר לאנשי עסקים הנמצאים רוב היום בפגישות ואין להם זמן מיותר להקשיב להודעות המשיבון.
עלות השירות – 69 שקלים לחודש ובמהלך ההשקה ינתן שירות "VOICE TO SMS" חינם וללא התחייבות למשך חודש התנסות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|