ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קודם אוכלים
מסעדת "אדוארדו" צילמה קמפיין בו נראית קטי דרבקין ניצולת "פרוייקט Y" שהיא שרועה על הספה עם גבר בין הרגלים. "בלייזר" ו"אוטו" סרבו לפרסם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
30/3/2005 14:56
המגזינים "בלייזר" ו"אוטו" לא יפרסמו קמפיין חדש של מסעדת "אדוארדו"  - טוענים כי הקמפיין פרובוקטיבי מידי.

בקמפיין החדש מצולמת ניצולת "פרוייקט Y" קטי דרבקין שהיא שרועה על ספה, דוחפת את ראשו של הגבר החטוב הרכון כלפיה  אל בין רגליה. וכל זה מלווה בסלוגן "קודם כל אוכל".

גילי גולדשטיין ממנהלי המסעדה מסביר: "המסר של הקמפיין החדש הוא הערכה לנשים שיודעות ליהנות, שנהנות לשתות ואוהבות לאכול בשר. האימג' שנבחר מדגיש את כוחה של האישה החזקה שיודעת מה היא רוצה וגם מקבלת."

אני מת על נשים שיודעות ליהנות" מוסיף גולדשטיין. "וזה מה שמרגיז אותי בכל ההתקפות של הפמיניסטיות שטוענות כי המסרים של המסעדה הם אנטי פמיניסטיים"

קרדיט קמפיין: OPEN צלם: גיא הכט


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...