ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ספרייט מפסיק לזרום
5 מיליון שקלים יושקעו במיצוב מחדש של המותג ספרייט. הסלוגן "The Sprite way" יחליף את "תזרום" שליווה את החברה בשנים האחרונות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/4/2005 11:24
"קוקה קולה ישראל" יוצאת במיצוב מחדש למותג ספרייט, בהתאם למדיניות החברה העולמית.

במסגרת השינוי, עוצבו תוויות חדשות למשקאות ספרייט ודיאט ספרייט, הכוללות אלמנט של גל בתנועה שאמור לייצג "דינאמיות, אקטיביות, רעננות ועוצמה".

את המהלך יגבה קמפין טלוויזיה בינלאומי, שעבר התאמה לישראל, וישודר במקביל בעוד כ-17 מדינות.

הקמפין ילווה בפעילות אינטרנט ושילוט חוצות, בהשקעה של  5 מיליון שקלים.

את המהלך מוביל הסלוגן "The Sprite way", המחליף את הסלוגן "תזרום", שליווה את המותג בשנים האחרונות.

יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט, מציינת כי "קמפין הפרסום של ספרייט מתמקד בשני מסרים מרכזיים: פריצת דרך ואלמנט הרעננות המנוכס למותג, שמועבר באמצעות שימוש באלמנט המים".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...