ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זה רק ספורט
טל מן נבחרה לנציגת מותג הטיפוח "סבוקלם" ותוביל את פרסומי החברה בארץ ובאנגליה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/4/2005 13:02
טל מן, נבחרה לנציגה של מותג הטיפוח "סבוקלם", ותוביל את מסעות הפרסום של המותג - בארץ ובאנגליה.

מן, שחקנית ומגישת טלוויזיה המתמחה בהפקת סרטים תעודיים בנושאי ספורט אקסטרים, נבחרה לתפקיד לאחר שבקבוצות המיקוד שנערכו למציאת דמות דינמית עלה שמה באופן בולט.

אמנון בכר, מנכ"ל חברת טטרה פארם (יצרנית המותג), מציין כי "לאחר שנים ארוכות בהן עבדנו עם דוגמניות בינלאומיות, החלטנו לחפש דמות ישראלית, האהודה בקרב קהלי המטרה שלנו ומשדרת חיוניות וחופשיות".

יצוין כי השבוע תכהן מן כשופטת מטעם סבוקלם, בתחרות
"מלכת היופי של ישראל 2005",לה נותן המותג חסות בתחום הטיפוח, זו השנה השנייה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...