 |
רשת טרקלין חשמל מתחייבת לאחריות כפולה בפני לקוחותיה על כל המוצרים הנמכרים בחנות, ללא קשר ליצרן. מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל בנושא השירות, שבו תיתן חברת מוצרי חשמל אחריות ישירה ללקוחותיה. המהלך מושק לאחר פיילוט של כ-3 חודשים ברשת.
לצורך כך הכינו ברשת טרקלין חשמל תעודה מיוחדת שתינתן ללקוחותיה במעמד הקנייה, ובה היא מתחייבת כלפי הלקוח בהבטחה אישית של בעלי החברה לדאוג לו בכל בעיה שתיווצר. טרקלין חשמל תספק כתובת אחת ללקוחותיה לפתרון בעיותיהם, ולא כפי שהיה נהוג עד היום בעולם מוצרי החשמל.
לדברי שאול זילברשטיין, מנכ"ל טרקלין חשמל, הרעיון עלה מסקר מקיף שערכה החברה בקרב צרכנים, שלפיו רוב הלקוחות מעוניינים שבנוסף ליבואן, גם הרשת תיקח אחריות על הקנייה, ותיתן ללקוח תחושת ביטחון בקנייה. "כיום, כשכלל הרשתות מוכרות במחירים כמעט זהים, הלקוח מחפש ערך מוסף, וטרקלין שמה גם הפעם את ערך השירות בראש סדר עדיפויותיה", הוסיף זילברשטיין.
במסגרת ההשקה, תופיע על כל המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת ברחבי הארץ מדבקת "האחריות הכפולה" של טרקלין חשמל, המשמשת מסמך משפטי שמחייב את הרשת בפני הלקוחות. מדובר בצעד מבורך מבחינת הצרכנים, בעיקר בשל העובדה שהיום היצרנים אינם מחויבים על-פי חוק להעניק אחריות, למעט 6 מוצרים חיוניים, דוגמת מקרר ותנור בישול, וכל התעודות שנמסרות מלוות במגבלות רבות והופכות לכמעט בלתי ניתנות למימוש בעת הצורך.
|
 |
 |
 |
 |
|
|