ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"לא מבקש יותר מדי"
פרסום ירקוני הפיק בהתנדבות קמפיין עבור פעוט חולה סרטן הזקוק לתרומת מח עצם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/4/2005 12:06
עמותת "עזר מציון" יוצאת בקמפיין התרמה למען אומרי רזיאל בן ה-3, חולה סרטן הזקוק בדחיפות לתרומת מח עצם.

הקמפיין הופק בהתנדבות על-ידי משרד הפרסום  ירקוני, ויכלול עיתונות ארצית, כרזות במוסדות אקדמיים, בסניפי רשת טרקלין חשמל ופרסום באינטרנט.   

הקמפיין, תחת הסיסמה: "אני לא מבקש יותר מדי. רק טיפה", קורא לציבור לתרום דגימת דם למאגר מח העצם הישראלי, ביום התרמה מיוחד שיתקיים ב- 12 באפריל.

פרטים נוספים בטלפון 1212-33-1900 או באתר
www.ami.org.il
תקציבאית: ענת טל, קריאייטיב: אלי אלול, עדי שטמפר, מנהלת מדיה: יפעת דקל, מנהלת הפקה: דליה רפאלי לוי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...