ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
השקט של שברולט
UMI יוצאת בקמפיין לשברולט, באמצעות גלר-נסיס, שקיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של המותג
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
11/4/2005 11:04
UMI, יבואנית דגמי ג'נרל מוטורס בישראל, יוצאת בקמפיין חדש למותג שברולט, תחת הסיסמה: "אתה יכול להיות שקט".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס שקיבל לאחרונה את תקציב המותג, יכלול בשלב הראשון שילוט חוצות וקטלוג.

בהמשך, צפויים לעלות קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ומודעות בעיתונות. סך היקף ההשקעה בקמפיין, עמוד על כ-7 מיליון שקלים.

לדברי אבי ארוך, סמנכ"ל שיווק UMI, "מטרת קמפיין החדש לדגמי שברולט 2006, היא למצב את המותג כמכונית, המקנה לרוכש אותה שקט נפשי ויחס עלות-תועלת גבוה". ארוך ציין כי היעד של UMI הוא למכור במהלך 2005 כ- 11,000 מכוניות  מדגמי 2006.

מנהלת אשכול לקוחות - כומי כרמון , סופרוייזרית - מאיה צוראל, תקציבאית - ענבל בן הרוש, פלנר - אבנר פרלמוטר , נהל קריאטיב - רוני שניידר , מנהלת קריאטיב אשכול - מירב קורן, צוות קריאטיב - עמוס טהר, ארז רובנשטיין, אורי הורביץ, מנהל מחלקת מדיה - איתן גיל, מדיה פלנרית - תמי זוזות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...