 |
/images/archive/gallery/288/116.jpg דוח שירות
מתוך האתר  |
|
|
מכרו לכם DVD מצ'וקמק? הטלפון הסלולרי שבק אחרי יומיים? עוגת השוקולד שאך רכשתם מעלה עובש? יש פתרון. NRG כלכלה, בשיתוף חברת דו"ח שירות, יטפל בתלונות שלכם, הצרכנים. כנסו בהם |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
NRG מעריב 11/4/2005 13:48 |
|
|
|
|
 |
הבמבה יבשה? המחשב החדש עושה בעיות? המצלמה הדיגיטלית מזייפת? יש פתרון. הערוץ הכלכלי של NRG מעריב, בשיתוף חברת דו"ח שירות, מאפשר לראשונה, לכם הצרכנים, להתלונן על כל העוולות הצרכניות בהן אתם נתקלים, כאשר את הטיפול אנחנו לוקחים עלינו.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הלינק בתחתית העמוד ולשלוח דו"ח קצר ("שלח דוח" בלינק המצורף) המפרט את שם החברה ואת הבעיה, ואנחנו כבר נטפל בכם. תוך מספר ימים (תלוי בהיענות החברה ונכונותה לשרת את לקוחותיה), תקבלו תשובה שתפרט את אופן הטיפול במקרה שלכם. חברה שתמאן לשתף פעולה, תכנס ל'רשימה השחורה' של NRG.
לתלונות הקליקו כאן
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|