ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור מרעננת את דאב
משיקה מחדש את סדרת מוצרי טיפוח הגוף, במטרה להגיע ל-22% נתח שוק. המהלך יגובה בקמפיין עיתונות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
26/4/2005 11:54
"יוניליוור ישראל" משיקה מחדש את סדרת מוצרי טיפוח הגוף של המותג דאב, בהשקעה של חצי מיליון שקל.

הסדרה החדשה כוללת חמישה מוצרים, מתוכם שלושה חדשים והחדרתה תגובה בקמפיין עיתונות, באמצעות משרד הפרסום פוגל  אוגילבי.  

סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, מעריך כי ההשקה מחדש תעזור לביסוס המותג, כאשר מטרת החברה היא להגיע לנתח שוק של 22% מהקטגוריה.

יצוין כי על פי נתוני נילסן (ינואר 2005), שוק טיפוח הגוף בישראל מגלגל כ-50 מיליון שקל בשנה. לדאב נתח שוק של 18% (נילסן כספי), והשחקנים הנוספים בקטגורייה הם: קרמה (11%) , וזלין אינטנסיב קר (9%) וקליאו (7%).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...