ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הרשימה המלאה של הזוכים בקטגוריות השונות
עם סיום הדירוג: שלמור-אבנון-עמיחי,ואדלר-חומסקי&ורשבסקי זכו ברוב הפרסים. חברת האינטראקטיב שזכתה במרבית הקקטוסים היא Y&R אינטראקטיב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
3/5/2005 11:25
החל משעות הבוקר שודרו באינטרנט רשימות הזוכים, בכל התחומים והמדיות בתחרות "קקטוס הזהב".

את הפרסים המשמעותיים יותר דהיינו - "משרד הפרסום של השנה", "קמפיין השנה" ו"מפרסם השנה", נגלה רק בערב.

אולם כבר עתה ניתן לשים לב לבולטות של חלק מהמשרדים, בהם: שלמור-אבנון-עמיחי עם 47 קקטוסים; אדלר-חומסקי&ורשבסקי עם 25 קקטוסים; מק'אן אריקסון עם 18 קקטוסים ובאומן-בר-ריבנאי עם 17 קקטוסים.

כזכור, ראובני-פרידן וזרמון גולדמן החרימו
השנה את התחרות ולא הגישו עבודות. 

תהליך השיפוט של התחרות נעשה השנה כולו באינטרנט,  ובכך אפשר לשופטים להתנסות בעבודות שהוגשו לקטגורית האינטרנט, בצורה אינטראקטיבית. 

חברת האינטראקטיב שזכתה במרבית הקקטוסים היא Y&R אינטראקטיב, מקבוצת שלמור אבנון עמיחי, שזכתה ב- 16 קקטוסים - מתוכם 7 זהב. במקום השני נמצאת  MRM מקבוצת מקאן אריקסון, עם 8 קקטוסים - מתוכם זהב אחד.

ועד שיוודעו שאר התוצאות, להלן הזוכים בקטגוריות:
מוצרי מזון
טלוויזיה

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "מק'שווארמה" למקדונלדס ישראל.

מנהל מחלקת לקוחות: אורון צל , סופרוויזר: אורית שצברג דנן , תקציבאי: שרון חשפאי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: רותי שבת ואלון ברנר , מנהל קריאיטיב: קרן קיי ויותם שרון , סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב , ארט דירקטור: נועם גזית , קופירייטר: ירמי נר , חברת הפקה/ אינטרנט: ראבל סרטים , מפיק משרד: אידית לוי , במאי: יורם עבר הדני , צלם: אבי קורן , פוסט פרודקשן: ברודקאסט, עורך: סימון הרמן.

מקום שני: באומן-בר-ריבנאי  עבור "מיוקל - מאוורר" לתלמה - יוניליוור; מקום שלישי: גיתם/BBDO  עבור "מנה חמה - אנגלים" לאסם.

עיתונות

מקום ראשון: באומן-בר-ריבנאי  עבור "בייגל בייגל - אוניה" לבייגל בייגל.

מנהל מחלקת לקוחות: דיתי קליין, סופרוויזר: קרן סלומונוביץ', תקצבאי: מיכל פרסי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: גיא טולדנו, פלנר: רוני שביט , מנהל קריאיטיב: יאיר זיסר , ארט דירקטור: אורן עמירן , קופירייטר: ניב חורש , מפיק משרד: דורית גווילי , צלם: עודד קליין , מודליסט: גלילאו.

מקום שני: באומן-בר-ריבנאי עבור "בייגל בייגל - פריז" לבייגל בייגל; מקום שלישי: באומן-בר-ריבנאי  עבור "בייגל בייגל - מטוס" לבייגל בייגל.

רדיו

מקום ראשון: גיתם/BBDO עבור "אוטובוס" לרשת שופרסל.

מנהל מחלקת לקוחות: ערן גרינברג , סופרוויזר: שירלי כהן, תקצבאי: עדי לוי, מנהל מחלקת תכנון ומחקר: גיא אורנים , פלנר: שירה לוי , מנהל קריאיטיב: זאב רביד, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט , ארט דירקטור: גולן נוחיאן , קופירייטר: נעם פתחי , מפיק משרד: שירלי זלצמן, ליאת משה , פוסט פרודקשן: סאונדהאוס.

מקום שני: גיתם/BBDO עבור "פיצוציה" לרשת שופרסל; מקום שלישי: גיתם/BBDO עבור "סמי" לרשת שופרסל.

 
קמפיין מקדונלד'ס של מקאן אריקסון
.
אינטרנט

מקום ראשון: אידיאולוג'יק  עבור "סט הצילומים של ביסלי" לאסם.

מנהל צוות/קבוצה: ינון לנדנברג , סופרוויזר: אדיר לומרזו , מנהל קריאיטיב: גל ממליה , סמנכ"ל קריאטיב: אייל כרמי , ארט דירקטור: שירה קורח , קופירייטר: חנן כהן.

מקום שני: אידיאולוג'יק  עבור "תעמיס לי ביסלי שווארמה" לאסם; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "מצא את ההבדלים" למקדונלד'ס.

שילוט חוצות

מקום ראשון: באומן-בר-ריבנאי עבור "בייגל בייגל - רכבת" לבייגל בייגל.

מנהל מחלקת לקוחות: דיתי קליין, סופרוויזר: קרן סלומונוביץ', תקצבאי: מיכל פרסי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: גיא טולדנו, פלנר: רוני שביט , מנהל קריאיטיב: יאיר זיסר , ארט דירקטור: אורן עמירן , קופירייטר: ניב חורש , מפיק משרד: דורית גווילי , צלם: עודד קליין , מודליסט: גלילאו.

מקום שני: באומן-בר-ריבנאי עבור "בייגל בייגל - אוניה" לבייגל בייגל; מקום שלישי: באומן-בר-ריבנאי עבור "בייגל בייגל - מטוס" לבייגל בייגל.
קמפיין בייגל בייגל של באומן-בר-ריבנאי
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית
טלוויזיה

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "טושיבה: הכי חד - מגרסה" לניופאן.

סופרוויזר: יעל טויסטר , תקציבאי: רחלי אופק, מור חמאוי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן, פלנר: יהורם דוידי , מנהל קריאיטיב: ירון תגר , ארט דירקטור: מוטי רובינשטיין , קופירייטר: בועז להב , מפיק משרד: סיגל נוגסי , במאי: גדעון עמיחי , צלם: טובי הוכשטיין , פוסט פרודקשן: גראווטי , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי .

מקום שני: יהושע/TBWA עבור "סרט שוטרים" לגולף&קו; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "טושיבה: הכי חד - מנקה" לניופאן.

עיתונות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "טושיבה: הכי חד - מודעה 2 צדדים" לניופאן.

סופרוויזר: יעל טויסטר , תקציבאי: רחלי אופק, מור חמאוי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן, פלנר: יהורם דוידי , מנהל קריאיטיב: ירון תגר , ארט דירקטור: מוטי רובינשטיין , קופירייטר: בועז להב , מפיק משרד: סיגל נוגסי , במאי: גדעון עמיחי , צלם: טובי הוכשטיין , פוסט פרודקשן: גראווטי , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי .

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "מג'ימיקס פוד פרופסור" לניופאן; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "העמוד האמיתי מופיע בחיתוך של טושיבה" לניופאן.

רדיו

מקום ראשון: פוגל אוגליבי עבור "טרייד אין 1000 כמוך" לבסט ביי.

מנהל מחלקת לקוחות: תמר יסעור , סופרוויזר: עדי גולדברג , תקציבאי: ערן שיאון , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר יסעור , סמנכ"ל קריאיטיב: גיא גורן , מפיק משרד: איריס ישראלי , אולפן סאונד: שפ"א.

מקום שני: GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי) עבור "תדהמה באקדמיה 3" לדיונון; מקום 3: GPS (מקבוצת אדלר-חומסקי) עבור "תדהמה באקדמיה" לדיונון.

קמפיין שילוט החוצות לטושיבה, של שלמור-אבנון-עמיחי
.
אינטרנט

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "טושיבה: הכי חד - חיתוך מסך" לניופאן.

מנהל מחלקת לקוחות: מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן , סופרוויזר: יעל טויסטר , תקציבאי: רחלי אופק, מור חמאוי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן, פלנר: עמית קורן, מנהל קריאיטיב: ירון תגר , ארט דירקטור: מוטי רובינשטיין , אלון זייד, משה קרסיק, קופירייטר: בועז להב , חברת הפקה/אינטרנט: Y&R אינטראקטיב, צלם: יורם אשהיים , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: ארק אינטראקטיבי (מקבוצת גלר-נסיס) עבור "לפעמים זה נראה כל כך אמיתי" לפיליפס ישראל; מקום שלישי: ארק אינטראקטיבי (מקבוצת גלר-נסיס) עבור "לפעמים צריך לדעת מתי לחתוך" ליורוקום.

שילוט חוצות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "טושיבה הכי חד : שלט ענק נחתך" לניופאן.

סופרוויזר: יעל טויסטר , תקציבאי: רחלי אופק, מור חמאוי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן, פלנר: אלי הריס, מנהל קריאיטיב: ירון תגר , ארט דירקטור: מוטי רובינשטיין , אלון זייד, קופירייטר: בועז להב , צלם: יורם אשהיים , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "גרונדיג - פלפלים" לניופאן; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "הכי חד טושיבה - משאית" לניופאן.
מוצרי בריאות וטואלטיקה
טלוויזיה

מקום ראשון: גלר-נסיס עבור "ג'ודו" לפרוקטר&גמבל.

מנהל מחלקת לקוחות: כומי כרמון , סופרוויזר: מאיה צוראל , תקציבאי: עינב שגיא , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: ליאת צבי , פלנר: ליאת קידר , מנהל קריאייטיב: מירב קורן, סמנכ"ל קריאייטיב: רוני שניידר , ארט דיירקטור: שירי מן , קופירייטר: ג'ודי רותם , חברת הפקה/אינטרנט: פרדיסו , מפיק משרד: רינת סיטון , במאי: אוהב פלנץ , צלם: מנו קדוש , פוסט פרודקשן: ברודקאסט.

מקום שני: גלר-נסיס עבור "קבלת שבת" לפרוקטר&גמבל; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "קוטקס השקה" לחוגלה.

עיתונות

מקום ראשון: גלר-נסיס עבור "גן ילדים" לפרוקטר&גמבל.

מנהל מחלקת לקוחות: כומי כרמון , סופרוויזר: מאיה צוראל , תקציבאי: עינב שגיא , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: ליאת צבי , פלנר: ליאת קידר , מנהל קריאייטיב: מירב קורן, סמנכ"ל קריאייטיב: רוני שניידר , ארט דיירקטור: שירי מן , קופירייטר: עינת אקר, צלם: שרון ברקת.

מקום שני: גלר-נסיס עבור "חיילים" לפרוקטר&גמבל; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "אופטלגין חזק בכאבים" לטבע.

רדיו

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קלוקוט ראי" למעבדות רפא.

סופרוויזר: קרן אפל , תקציבאי: אדם פולצ'ק , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: עמית קורן , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: טל ריבן , קופירייטר: מתן אוריין , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני:
שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קלוקוט חתונה" למעבדות רפא.

קמפיין של פרוקטר&גמבל, מבית גלר-נסיס
.
אינטרנט

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קולגייט הלבנת מסך" לשסטוביץ'.

מנהל מחלקת לקוחות: מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן , סופרוויזר: שירלי אושיה , תקצבאי: ענבל מור, רחלי בן אבי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: איילת חן, משה קרסיק , קופירייטר: יאיר שינברג , חברת הפקה/ אינטרנט: Y&R אינטראקטיב, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: מקאן אריקסון עבור "קוטקס אתר אינטרט" לחוגלה; מקום שלישי: מקאן אריקסון עבור "קוטקס באנר גבירותיי ורבותיי" לחוגלה.

שילוט חוצות

מקום ראשון: פוגל אוגליבי עבור "דאב - אוטובוס מוגן" לשסטוביץ'.

מנהל מחלקת לקוחות: תמר יסעור , סופרוויזר: עדי גולדברג , תקצבאי: ערן שיאון , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר יסעור , פלנר: שרון ישראלי , סמנכ"ל קריאטיב: גיא גורן , ארט דירקטור: שחר אריאל , קופירייטר: יעל דודו - נסצקי.

מקום שני: יורו ת"א עבור "משוגעים רדיו מהעץ" עבור רקיט בנקיזר; מקום שלישי: באומן-בר-ריבנאי עבור "קרסט - חורים" לפרוקטר&גמבל. 
 
הפרח של קוטקס, האתר אינטרנט של מקאן אריקסון
פרסום קהילתי
טלוויזיה

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "ספסל" לרוח הישראלית.

סופרוויזר: יעל טויסטר , תקציבאי: עידית בן זאב , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: עמית קורן , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: איילת חן , קופירייטר: יאיר שינברג , חברת הפקה/ אינטרנט: פראדיסו , מפיק משרד: שירה רובס , במאי: איילת מנחמי , צלם: אופיר קדמי , פוסט פרודקשן: גראוויטי , מלחין: עופר מאירי , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: גלר-נסיס עבור "להציל את הקולנוע" למטה להצלת הקולנוע הישראלי; מקום שלישי: "שלמור-אבנון-עמיחי עבור "שלט ניאון" לקואליציה למאבק בסחר בנשים.

עיתונות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "לאכול בחוץ" לעמותת מאיר פנים.

סופרוויזר: יעל טויסטר , תקציבאי: עידית בן זאב , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , קריאייטיב פלנר: קובי ברקי , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: דורון גולדנברג , קופירייטר: אלון חדד, הפקת דפוס: מישב, מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "לילה טוב חמוד" לרוח הישראלית; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "לוח שנה" לנט"ל.

רדיו

מקום ראשון: גיתם/BBDO  עבור "תעביר תחנה" לאגודה למלחמה בסרטן.

מנהל מחלקת לקוחות: ערן גרינברג , סופרוויזר: אורן שדה , תקציבאי: ניר צולה , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: גיא אורנים , פלנר: מאיר גולדברג , מנהל קריאיטיב: זאב רביד , סמנכ"ל קריאיטיב: אסי שביט , ארט דירקטור: משה סייקביץ , קופירייטר: יאיר ויס , מפיק משרד: שירלי זלצמן, ליאת משה , פוסט פרודקשן: ברודקאסט.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "סחר בנשים" לקואליציה למאבק בסחר בנשים; מקום שלישי: באומן-בר-ריבנאי עבור "יהיו גדולים?" לקו לחיים.

קמפיין של האגודה למלחמה בסרטן, מבית היוצר של גיתם
.
אינטרנט

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "באנר שלט ניאון" לקואליציה למאבק בסחר בנשים.

מנהל מחלקת לקוחות: מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן , תקצבאי: טל יופה, שי דור, רחלי בן אבי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: טל ריבן, משה קרסיק , קופירייטר: מתן אוריין, הפקת דפוס: מישב, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: מק'אן אריקסון  עבור "באנר תרומות " לנפגעות תקיפה מינית; מקום שלישי: מק'אן אריקסון  עבור "באנר תרומות " לאלו"ט.

שילוט חוצות

מקום ראשון: יהושע/TBWA עבור "פני פרסום זזה מהר" לעירית תל-אביב.

מנהל מחלקת לקוחות: תמי אייל , סופרוויזר: פנינה פישר , תקציבאי: יעל ניצן , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: ניסים מויאל , פלנר: יריב קרני , מנהל קריאיטיב: רובי ניסן , ארט דירקטור: ליאת כהן , קופירייטר: ענבל ברק.

מקום שני: באומן-בר-ריבנאי עבור "מתהפך בקברו" לחוקה בהסכמה; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "לא מפקירים פצועים בשטח" לאם הפצועים.

קמפיין חוקה בהסכמה, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי
שירותים פיננסיים
טלוויזיה

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "סרטון האבנים" לביטוח ישיר.

סופרוויזר: שירלי אושיה, תקציבאי: מיכל גרין , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: דנית שלו , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: גל זכאי , קופירייטר: ארז מי-טל, חברת הפקה/ אינטרנט: ישי הדס , מפיק משרד: שירה רובס , במאי: רני כרמלי , צלם: אבי קרפיק , פוסט פרודקשן: ברודקאסט ,מלחין: מדיה מן , עורך: מאור קשת , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "תרמילאי אמריקני" לאמריקן אקספרס; מקום שלישי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "דוד הכי-טוב - ביצים מהלול" לביטוח ישיר.

עיתונות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "עשר שנים - מספר אחד" לביטוח ישיר.

סופרוויזר: שירלי אושיה, תקציבאי: מיכל גרין , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: דנית שלו , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: גל זכאי , קופירייטר: דודי חברון, צלם: ישראל כהן , הפקת דפוס: מישב, מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: באומן-בר-ריבנאי עבור "הראל - תיבה" להראל בית השקעות; מקום שלישי: אפוגל אוגליבי עבור "לבחור נכון" לתמיר פישמן.

רדיו

מקום ראשון: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "דוד הכי טוב ברקוביץ'" לביטוח אישי ישיר.

מנהל מחלקת לקוחות: אבשלום הרצוולף, סופרוויזר: שירה יעבץ , תקציבאי: אורנית גילמן , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: אורית מולי , פלנר: עופר ברנר , מנהל קריאיטיב: יניב קציר , סמנכ"ל קריאיטיב: אורי לברון , ארט דירקטור: אריאל אילין , קופירייטר: נגה שגיא , אולפן סאונד: סיגנל.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "דוד הכי טוב - התערבות על צדק'" לביטוח אישי ישיר; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "ביטוח ישיר - קרן מור" לביטוח ישיר.

קמפיין האבנים של ביטוח ישיר, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי
.
אינטרנט

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "באנר משחק - תאונה" לביטוח ישיר.

מנהל מחלקת לקוחות: מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן , סופרוויזר: שירלי אושיה, תקציבאי: מיכל גרין , רחלי בן אבי, מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: דנית שלו , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: גל זכאי , משה קרסיק, קופירייטר: דודי חברון, חברת הפקה/ אינטרנט: Y&R אינטראקטיב, מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "באנר משחק - עציץ" לביטוח ישיר; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "באנר משחק - אופנועים" לביטוח ישיר.

שילוט חוצות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "שלט שדה תעופה תורכיה" לתשלובת ישראכרט.

סופרוויזר: שירלי אושיה , תקציבאי: ענבל מור , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: דנית שלו , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: טל ריבן , קופירייטר: מתן אוריין , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "שלט שדה תעופה סין" לתשלובת ישראכרט; שלמור-אבנון-עמיחי עבור "שילוט יורו - צרפת" לביטוח ישיר.

מתוך קמפיין ישראכרט של שלמור-אבנון-עמיחי
תחבורה
טלוויזיה

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "הונדה משפחה" להונדה.

מנהל מחלקת לקוחות: רביב יצחקי , מנהל צוות/קבוצה: שלומית רשף שני,  סופרוויזר: נווה זרח , תקציבאי: חגית שלו , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: זוהר מנור , מנהל קריאיטיב: סיגל עבודי , סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב , ארט דירקטור: סיגל עבודי , קופירייטר: לורה רוזנפלד , חברת הפקה/ אינטרנט: אולפנות , מפיק משרד: שירה בן דב , במאי: שחר סגל , צלם: רומן לינסקי , פוסט פרודקשן: ברודקאסט , עורך: שי אפלברג.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "יונדאי 10 שנים" ליונדאי; מקום שלישי: טמיר-כהן JWT עבור "ישיבת מנהלים" לסובארו.

עיתונות

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "הונדה - קאמא סוטרא" להונדה.

מנהל מחלקת לקוחות: רביב יצחקי , מנהל צוות/קבוצה: שלומית רשף שני,  סופרוויזר: ענבר זך, תקציבאי: חגית שלו , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: זוהר מנור , מנהל קריאיטיב: סיגל עבודי , סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב , ארט דירקטור: רונה יעקובי, קופירייטר: דלית אורבך , מפיק משרד: רינת שמעוני.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "מערכת השמש" למרצדס; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "משאלות " למרצדס.

רדיו

מקום ראשון: פוגל אוגליבי עבור "פולו באירופה" לאלדן.

סופרוויזר: יריב פוגל , תקציבאי: חזי זמיר , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: שרון ישראלי , סמנכ"ל קריאיטיב: גיא גורן , קופירייטר: פול פשקובסקי , מפיק משרד: איריס ישראלי , אולפן סאונד: שפ"א.

מקום שני: פוגל אוגליבי עבור "רכב ללא מע"מ" לאלדן; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "הונדה - משפחתית זונה" להונדה.

קמפיין הונדה, מבית היוצר של מק'אן אריקסון

אינטרנט

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "באנר - קאמא סוטרא" להונדה.

מנהל צוות/קבוצה: אלון מוליאן,  סופרוויזר: הילה מוריס , תקציבאי: אטואל וייצמן , ארט דירקטור: יונתן דדון , קופירייטר: אסי רוזנברג , חברת הפקה/ אינטרנט: MRM PARTNERS.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "יונדאי ההצלחה השקטה - מצפן אינטראקטיבי" ליונדאי; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "מערכת השמש" למרצדס.

שילוט חוצות

מקום ראשון: טמיר-כהן JWT עבור "קיר פורסטר" לסובארו.

מנהל מחלקת לקוחות: יואב מגל , תקציבאי: אורלי אדלר מנור , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: סלביה גבע , פלנר: ענת בן יעקב , מנהל קריאיטיב: יורם דמבינסקי , ארט דירקטור: הילה שלתיאלי , קופירייטר: ארז מיטל.

מקום שני: טמיר-כהן JWT עבור "איר סובארו " לסובארו; מקום שלישי: "הוס וסמואל עבור "תגיד אה" לצ'מפיון מוטורס.

קמפיין יונדאי "ההצלחה השקטה" של שלמור-אבנון-עמיחי
שירותי תקשורת
טלוויזיה

מקום ראשון: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "זקנים" לאסקייפ.

מנהל מחלקת לקוחות: מיכל נשיב , סופרוויזר: אורי גורן , תקציבאי: שרי ליכטיק , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: אורית מולי , פלנר: דודו ועקנין , מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין , סמנכ"ל קריאיטיב: אורי לברון , ארט דירקטור: אריאל ברנסון , קופירייטר: רונן פונארוב, ליאור מאירי, יפתח חוצב , חברת הפקה/ אינטרנט: מולה הפקות , מפיק משרד: רינת קינן , במאי: יריב גבר , צלם: טובי הוכשטיין , פוסט פרודקשן: גראוויטי , עורך: דדן עוזיאל.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "you should call me" לבזק בינלאומי; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "orange No Logo" לאורנג'.

עיתונות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "מודעה ללא לוגו" לאורנג'.

סופרוויזר: שרית רונה , תקציבאי: טל אבירם , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , מנהל קריאיטיב: צור גולן , ארט דירקטור: יריב טוויג , קופירייטר: דני יעקובוביץ , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "אייקונים" לאורנג'; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "כתם" לאורנג'.

רדיו

מקום ראשון: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "חיילים - גנרל ספוז'ינקוב" לאסקייפ.

מנהל מחלקת לקוחות: מיכל נשיב , סופרוויזר: אורי גורן , תקציבאי: שרי ליכטיק , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: אורית מולי , פלנר: דודו ועקנין , מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין , סמנכ"ל קריאיטיב: אורי לברון , ארט דירקטור: אריאל ברנסון , קופירייטר: רונן פונארוב, ליאור מאירי, יפתח חוצב , מפיק משרד: נגה שגיא, אולפן סאונד: קיטון.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "יור קפטן ספיקינג" לאסקייפ; מקום שלישי: באומן-בר-ריבנאי עבור "ברק - מכונית" לברק 013.

מתוך קמפיין אסקייפ של אדלר-חומסקי

אינטרנט

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "אורנג' דור שלישי - השקה בכל האינטרנט" לאורנג'.

מנהל מחלקת לקוחות: מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן , סופרוויזר: שרית רונה , תקציבאי: מירב פרי, רחלי בן אבי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , מנהל קריאיטיב: צור גולן , ארט דירקטור: יריב טוויג, משה קרסיק , חברת הפקה/ אינטרנט: Y&R אינטראקטיב , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: די-סיי אינטראקטיב עבור "בזק WOW משחקים" לבזק; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "אורנג' בי יו - ביטול שנת הלימודים" לאורנג'.

שילוט חוצות

מקום ראשון: באומן-בר-ריבנאי עבור "הסרט מתחיל" לפלאפון.

מנהל מחלקת לקוחות: אבשה שילין , סופרוויזר: דרור טנקוס , תקציבאי: לורה מוסקוביץ', מנהל מחלקת תכנון ומחקר: יעל ברזם , פלנר: שלי בכר , מנהל קריאיטיב: שוני ריבנאי , סמנכ"ל קריאיטיב: גיא בר , ארט דירקטור: אורן עמירן , קופירייטר: ניב חורש.

מקום שני: אדלר חומסקי&ורשבסקי עבור "מבצע סטודנטים - זירוקס" לאסקייפ; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "אורנג' דור שלישי: תתאפרי" לאורנג'.

קמפיין הדור השלישי של אורנג' באינטרנט
נדל"ן, תשתיות ושירותים ציבוריים
טלוויזיה

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "חסכת ויראלית" לשירותי בריאות כללית.

מנהל מחלקת לקוחות: רביב יצחקי, מנהל צוות/קבוצה: שלומית רשף שני , סופרוויזר: נווה זרח , תקציבאי: נווה זרח , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: יוני קיש , מנהל קריאיטיב: סיגל עבודי , סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב , ארט דירקטור: רונית יעקובי , קופירייטר: דלית אורבך , חברת הפקה/ אינטרנט: ראבל סרטים , מפיק משרד: רוני קרן , במאי: נירית ירון , צלם: דני שניאור , פוסט פרודקשן: ברודקאסט , עורך: מיה קורנווסר, שי רוסו .

מקום שני: מק'אן אריקסון עבור "שב"כ משפחה - ילד" לשירותי בריאות כללית; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "משפחה - דאגת" לשירותי בריאות כללית.

עיתונות

מקום ראשון: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "שפתון לשפתיים סדוקות" לברליץ.

מנהל מחלקת לקוחות: דני ברנדה , סופרוויזר: מרב שועלי , תקציבאי: מילנה ליסיה , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: אורית מולי , פלנר: מירב בלידן , מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין , סמנכ"ל קריאיטיב: אורי לברון , ארט דירקטור: בן סבר , קופירייטר: שני גרשי , מפיק משרד: נגה שגיא , צלם: סטודיו ישראל כהן.

מקום שני: מק'אן אריקסון עבור "שייפ קליניק - קקטוס" לשייפ קקטוס; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "להב - יוצרים קבוצה" לגלובס.

רדיו

מקום ראשון: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "סקוור אוף דה סטייט" לברליץ.

מנהל מחלקת לקוחות: דני ברנדה , סופרוויזר: מרב שועלי , תקציבאי: מילנה ליסיה , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: אורית מולי , פלנר: מירב בלידן , מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין , סמנכ"ל קריאיטיב: אורי לברון  , קופירייטר: שני גרשי , מפיק משרד: נגה שגיא , אולפן סאונד: סינגל.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "ערבית (שפות זרות מאיימות עליכם)" לברליץ; מקום שלישי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "גול" לברליץ.

קמפיין ברליץ של אדלר-חומסקי&ורשבסקי

אינטרנט

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "שב"כ - באנר סיגריות" לשירותי בריאות כללית.

מנהל צוות/קבוצה: אלון מוליאן , סופרוויזר: לירון אריאלי , תקציבאי: לירון אריאלי , קופירייטר: אסי רוזנברג , חברת הפקה/ אינטרנט: MRM PARTNERS.

מקום שני: מק'אן אריקסון עבור "שב"כ - הריון" לשירותי בריאות כללית; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "להב: יוצרים מנהלים מובילים" לגלובס.

שילוט חוצות

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור :מבצע פילינג" לשייפ קליניק.

מנהל צוות/קבוצה: אורנה נדב , תקציבאי: שירלי לוגסי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: שי גורן , מנהל קריאיטיב: קרן קיי , סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב , ארט דירקטור: נועם גזית , קופירייטר: קרן קיי.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "שלט ממו - טיזר+תשובה" לבצלאל.
קמפיין שירותי בריאות כללית של מק'אן אריקסון
מדיה מודפסת ואלקטרונית
טלוויזיה

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קול ישראל - כאב ראש" לשפ"מ.

סופרוויזר: שירלי אושיה, תקצבאי: מיכל גרין , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , מנהל קריאיטיב: גדעון עמיחי , ארט דירקטור: גדעון עמיחי , קופירייטר: דודי חברון , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קול ישראל - פרומו" לשפ"מ; מקום שלישי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "חידון התנ"ך - סרטים" לרשת שוקן.

עיתונות

מקום ראשון: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "ואכלת במקום אשר יבחר ה'" לרשת שוקן.

מנהל מחלקת לקוחות: דני ברנדה , סופרוויזר: מרב שועלי , תקצבאי: נילי כהן , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: אורית מולי , פלנר: מירב בלידן , מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין , סמנכ"ל קריאטיב: אורי לברון , ארט דירקטור: רגב קונטס , קופירייטר: שני גרשי , מפיק משרד: נגה שגיא , צלם: גיא וגלעד צלמים.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "נקבה תסובב גבר" לרשת שוקן; מקום שלישי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "מזרק" לרשת שוקן.

רדיו

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קול ישראל - מלך הג'ינגל" לשפ"מ.

סופרוויזר: שירלי אושיה , תקצבאי: מיכל גרין , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , מנהל קריאיטיב: גדעון עמיחי , ארט דירקטור: גדעון עמיחי , קופירייטר: דודי חברון , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: מק'אן אריקסון עבור "לוח העיר - כמה עולה ודעת רכב?" ללוח העיר; מקום שלישי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "התנ"ך של המועדונים לרשת שוקן.

קמפיין עכבר העיר של אדלר-חומסקי

אינטרנט

מקום ראשון: גריי אינטראקטיב (מקבוצת אדלר-חומסקי) עבור "דג הזהב - מתפרצת הסנפה" לרשת שוקן.

מנהל מחלקת לקוחות: גיא שמחון , תקצבאי: גיל בהט , סמנכ"ל קריאטיב: ליהי לוטן , ארט דירקטור: דניס זילבר.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "חמותך צריכה רכב?" לדפי זהב; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "ריץ' רץ" לדפי זהב.

שילוט חוצות

מקום ראשון: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "התנ"ך של הבילויים" לרשת שוקן.

מנהל מחלקת לקוחות: דני ברנדה , סופרוויזר: מרב שועלי , תקצבאי: נילי כהן , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: אורית מולי , פלנר: מירב בלידן , מנהל קריאיטיב: יונתן סטירין , סמנכ"ל קריאטיב: אורי לברון , ארט דירקטור: רגב קונטס , קופירייטר: שני גרשי.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "התנ"ך של המועדונים" לרשת שוקן; מקום שלישי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "התנ"ך של המסעדות" לרשת שוקן.
נופש ופנאי
טלוויזיה

מקום ראשון: באומן-בר-ריבנאי עבור "חיש גד - ארבע על ארבע" למפעל הפיס.

מנהל מחלקת לקוחות: שרון קונופני , סופרוויזר: עינת יונגר , תקציבאי: מירב בן תורה , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: יעל ברזם , פלנר: עמית קורן , מנהל קריאיטיב: דיוויד אדלשטיין , ארט דירקטור: מיכל גונן , קופירייטר: ניב חורש, אידה מרקוביץ', חברת הפקה/ אינטרנט: רול תקשורת , מפיק משרד: דורית גווילי , במאי: עודד דווידוב , צלם: אבי קרפיק , פוסט פרודקשן: JCS , עורך: מאור קשת.

מקום שני: אריאלי פובליסיס עבור "ווינר ים" לטוטו; מקום שלישי: אריאלי פובליסיס עבור "ווינר חתונה" לטוטו.

עיתונות

מקום ראשון: פוגל אוגליבי עבור "בלי פרסומות" לבלוקבסטר.

מנהל מחלקת לקוחות: תמר יסעור , סופרוויזר: עדי גולדברג , תקציבאי: ערן שיאון , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר יסעור , פלנר: שרון ישראלי , סמנכ"ל קריאיטיב: גיא גורן , ארט דירקטור: שי שגיא , קופירייטר: יעל דודו - נסצקי .

מקום שני: אריאלי פובליסיס עבור "ווינר קופה אמריקה" לטוטו; מקום שלישי: פוגל אוגליבי עבור "DVDHP" לבלוקבסטר.

רדיו

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "בריון קשקשים" למכון הכושר גראז'.

מנהל מחלקת לקוחות: אורנה נדב , סופרוויזר: חנית מלול , תקציבאי: שירלי לוגסי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: שי גורן , מנהל קריאיטיב: בני ברונסקי , סמנכ"ל קריאיטיב: אלון זייפרט , קופירייטר: אלון זייפרט , מפיק משרד: ליהי קליסקי , עורך: כפיר , אולפן סאונד: שפא.

מקום שני: באומן-בר-ריבנאי עבור "צ'אנס - שריף לוקח" למפעל הפיס; מקום שלישי: באומן-בר-ריבנאי עבור "צ'אנס - מונית לבזל" למפעל הפיס.

קמפיין בלוקבסטר של פוגל אוגליבי

אינטרנט

מקום ראשון: גריי אינטראקטיב (מקבוצת אדלר-חומסקי) עבור "לוטו - יותר פרסים יותר זוכים - מתפרצת" למפעל הפיס.

מנהל מחלקת לקוחות: גיא שמחון , תקציבאי: גיל בהט , סמנכ"ל קריאיטיב: ליהי לוטן.

מקום שני: יורו ת"א עבור "מחול הפגיונות" לסרטי שני; מקום שלישי: ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס) עבור "קריאה אחרונה לגולשי וואלה!" לגוליבר תיירות.

שילוט חוצות

מקום ראשון: טמיר-כהן JWY עבור "שלט החוצות האנושי הראשון בישראל" לישרוטל.

מנהל מחלקת לקוחות: יואב מגל , תקציבאי: יפעת דה ליאו , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: סלביה גבע , פלנר: מירב אמיד , מנהל קריאיטיב: יורם דמבינסקי , ארט דירקטור: יורם דמבינסקי , קופירייטר: בועז הלחמי.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "שלט עזריאלי" לרשת שוקן.


משקאות
טלוויזיה

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קפה טורקי - גלאסנוסט" לעלית.

סופרוויזר: ורד קינרייך גולן , תקציבאי: שרון הדני , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: גל זכאי , קופירייטר: דודי חברון , חברת הפקה/ אינטרנט: P.O.V , מפיק משרד: שירה רובס , במאי: שחר סגל , צלם: רומן לינסקי , פוסט פרודקשן: גראויטי , מלחין: אינטרנציונל , עורך: שי אפלברג , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "בועות" לנביעות; מקום שלישי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "RCQ כריש" ליפאורה תבורי.

עיתונות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קפה טורקי - תופים" לעלית.

סופרוויזר: ורד קינרייך גולן , תקציבאי: אדם פלצ'נק , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: גל זכאי , קופירייטר: ארז מי-טל , צלם: יורם אשהיים, הפקת דפוס: מישב, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קפה טורקי - מרקאס" לעלית; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "כרמל - טביעת אצבע" לכרמל מזרחי.

רדיו

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "בירה נשר - להקות קצב" לטמפו.

מנהל מחלקת לקוחות: רביב יצחקי , מנהל צוות/קבוצה: שלומית רשף, סופרוויזר: דנה פולק , תקציבאי: נווה זרח , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: זוהר מנור, אור לי סיגל , מנהל קריאיטיב: סיגל עבודי , סמנכ"ל קריאיטיב: טל רביב , קופירייטר: דלית אורבך , מפיק משרד: רינת שמעוני , עורך: כפיר , אולפן סאונד: שפא.

מקום שני: אדלר-חומסקי&ורשבסקי עבור "השנים הבאות מוקדשות לשלווה הפנימית" ליפאורה תבורי; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "בירה נשר - נערות ונערים" לטמפו.

 
קמפיין קפה טורקי עלית, מבית שלמור-אבנון-עמיחי

אינטרנט

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "נביעות בר - מטקות" לנביעות.

מנהל מחלקת לקוחות: מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן , סופרוויזר: שירלי אושיה , תקצבאי: ענבל מור, מיכל גרין, רחלי בן אבי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , מנהל קריאיטיב: צור גולן , ארט דירקטור: אורן ורמוס, משה קרסיק , קופירייטר: עמית גל , חברת הפקה/ אינטרנט: Y&R אינטראקטיב , מפיק משרד: מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קפה טורקי - בקצב הקפה" לעלית; מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור "מיניסייט - שבת של כדורגל" לגולדסטאר.

שילוט חוצות

מקום ראשון: אריאלי פובליסיס עבור "שיחת ועידה" למבשלות בירה ישראל.

מנהל מחלקת לקוחות: מיכל צרפתי-אפרת , תקציבאי: נועה פלציג , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: עטרה בילר , פלנר: אלעד הרמל , ארט דירקטור: כרמון פלד / שלומי קסטוריאנו , קופירייטר: מולי הלפמן.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "קפה טורקי: שילוט שדה תעופה" לעלית; מקום שלישי: אריאלי פובליסיס עבור "שיחה לחו"ח למבשלות בירה ישראל.


מתוך אתר האינטרנט של נביעות. הקמפיין מבית שלמור-אבנון-עמיחי
יופי ואפנה
טלוויזיה

מקום ראשון: עופר אנד הרץ עבור "לקחת לו את הקרוקר..." לקרוקר.

מנהל מחלקת לקוחות: עפר להבי , סופרוויזר: יעל הר-צבי , תקציבאי: קרן כהן , מנהלת קריאיטיב: רוני הרץ , ארט דירקטור: איריס גולדברג , קופירייטר: אילן לזרוביץ , חברת הפקה/אינטרנט: שירוקו הפקות , במאי: גיל לבנברג , צלם: דוד גורפינקל , פוסט פרודקשן: פרימוס , מלחין וזמר: עברי לידר , אולפן סאונד: ג'אנגל , ארט: אבישי אביבי.

מקום שני: יהושע/TBWA עבור "סרט כנסייה" ל-ml; מקום שלישי: גלר-נסיס עבור "סרטון הכלא" להוניגמן.

עיתונות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "KIO YAMATO" לאופטיקנה.

סופרווזיר: שרית רונה , תקצבאי: קרן ימיני, מיטל קאופמן , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: הלה תמיר , מנהל קריאיטיב: צור גולן , ארט דירקטור: יריב טוויג , קופירייטר: צור גולן , צלם: יורם אשהיים , הפקת דפוס: מישב , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "ביצה" לאופטיקנה; מקום שלישי: באומן-בר-ריבנאי עבור "טריומף - רעה" לטריומף.

רדיו

מקום ראשון: פוגל אוגליבי עבור "חודש צרפתי" למשביר החדש לצרכן.

סמנכ"ל קריאטיב: ערן ברקן , קופירייטרית: יעל דודו-נסצקי,  מפיקת משרד: לילך גור אריה , אולפן סאונד: שפ"א.

מקום שני: גלר-נסיס עבור "סוף עונה" להוניגמן.

 
קמפיין קרוקר של עופר אנד הרץ

אינטרנט

מקום ראשון: אידיאולוג'יק עבור "המבחן הגרפולוגי" למייבלין ניו-יורק.

מנהל צוות/קבוצה: דורון טל , תקציבאי: אילן פאר , סמנכ"ל קריאטיב: אייל כרמי , ארט דירקטור: אייל טלר.

מקום שני: מק'אן אריקסון עבור "נייקי - מתפרצת - תדמית" לנייקי; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "אתה צריך משקפיים" לאופטיקנה.

שילוט חוצות

מקום ראשון: גלר-נסיס עבור "נשים בשחור" להוניגמן.

מנהל מחלקת לקוחות: כומי כרמון , סופרוויזר: מאיה צוראל , תקצבאי: מירב קרופרו , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: ליאת צבי , פלנר: ליאת קידר , מנהל קריאיטיב: מירב קורן , סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר , ארט דירקטור: עמוס טהר , קופירייטר: עינת אקר וארז רובינשטיין , מפיק משרד: רפי פרס , צלם: גולי כהן , עורך: אטל רוזנברג.

מקום שני: גלר-נסיס עבור "עומר ברנע - חוקי מרפי" להוניגמן; מקום שלישי: גלר-נסיס עבור "ליהי אלון - חוקי מרפי" להוניגמן.

ליהי אלון בקמפיין הוניגמן (TNT) של גלר-נסיס. עומר ברנע באוטו
מוצרי חלב ושוקולד
טלוויזיה

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "אקטימל אני אפס" ךשטראוס.

סופרוויזר: אילנה מונקה , תקצבאי: יעל טויסטר, עידית בן-זאב , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: גלית נמרוד , ארט דירקטור: יריב טוויג , קופירייטר: מיטל שקדי - קריא , מפיק משרד: סיגל נוגסי , פוסט פרודקשן: גראויטי , מלחין: עופר מאירי , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: גיתם/BBDO עבור "גיל הלבן" לתנובה; מקום שלישי: "באומן-בר-ריבנאי עבור "קליק - אלסקה" לתלמה - יוניליוור.

עיתונות

מקום ראשון: גיתם/BBDO עבור "קוביה בולגרית" לתנובה.

מנהל מחלקת לקוחות: ערן גרינברג , סופרוויזר: שירלי כהן , תקציבאי: שירי בירמן- כהן , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: גיא אורנים , פלנר: ענת רוזן , מנהל קריאיטיב: יותם שרון , סמנכ"ל קריאיטיב: אסי שביט , ארט דירקטור: גל פורת, זאב גנני , קופירייטר: רומם סרנגה , מפיק משרד: שירלי זלצמן, מאיה מאירי , סטילס: עודד קליין , הפקת דפוס: דפנה אבישר.

מקום שני: גיתם/BBDO עבור "הפטה השישה עשר" לתנובה; גיתם/BBDO עבור "סנדוויץ' הפוך" לתנובה.

רדיו

מקום ראשון: מק'אן אריקסון עבור "וויט יופלה" לתנובה.

מנהל מחלקת לקוחות: רביב יצחקי , מנהל צוות/קבוצה: אורנה נדב , סופרוויזר: חנית מלול , תקצבאי: ליאת כהן , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: תמר בירם , פלנר: שי גורן , מנהל קריאיטיב: בני ברונסקי , סמנכ"ל קריאטיב: אורן פרנק , קופירייטר: קבוצת BOX , מפיק משרד: רינת שמעוני , מלחין: עופר מאירי , עורך: כפיר , אולפן סאונד: שפ"א.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "דנונה - היסטוריה" לשטראוס.

קמפיין יופלה לבן, של מק'אן אריקסון

אינטרנט

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "דנונה - היסטוריה" לשטראוס.

מנהל מחלקת לקוחות: מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, ערן גפן , סופרוויזר: ורד קינרייך גולן , תקצבאי: טל יופה, שי דור, רחלי בן אבי , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: אלי הריס , סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: משה קרסיק, דורון גולדנברג, טני זיפר, קופירייטר: אלון חדד , חברת הפקה/ אינטרנט: Y&R אינטראקטיב , מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: די-סיי אינטראקטיב עבור "קמפיין מיס תנובה" לתנובה; מקום שלישי: די-סיי אינטראקטיב עבור "השקת אתר השף הלבן" לתנובה.

שילוט חוצות

מקום ראשון: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "שוקולד פרה - עפתי ברוח" לעלית.

סופרוויזר: ורד קינרייך גולן , תקציבאי: אוסנת יעקובוביץ - סלע , מנהל מחלקת תכנון ומחקר: טלי קשטן , פלנר: דנית שלו , סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי , ארט דירקטור: איילת חן , קופירייטר: יאיר שינברג , מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי.

מקום שני: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "שוקולד פרה - אני בג'ט  לג" לעלית; מקום שלישי: שלמור-אבנון-עמיחי עבור "שוקולד פרה - התיז עליי אוטובוס" לעלית.

 
קמפיין שוקולד פרה, של שלמור-אבנון-עמיחי
מדיה אחרת
מקום ראשון: גיתם/BBDO עבור פרסום מעל אסלות לחברת ישפאר, תחת הסיסמה: "יש לך 42 אינץ?".

מנהל מחלקת לקוחות: ערן גרינברג , סופרוויזר: אורן שדה , תקציבאי: ניר צולה , מנהלי קריאיטיב: אסי שביט, ערן ברקן , סמנכ"ל קריאיטיב: אסי שביט , ארט דירקטור: יגאל חזן , קופירייטרים: לורה רוזנפלד, אסף כץ , מפיקות משרד: שירלי זלצמן, מאיה מאירי , הפקת דפוס: סקאן ליין, דפנה אבישר.

מקום שני: טמיר-כהן JWT עבור עבודה לרקיט בנקיזר, במסגרתה הוצב משטח החלקה בנקודות המכירה בסמוך למוצרי VEET.

מנהל מחלקת לקוחות: יואב מגל , מנהל צוות קבוצה: ארז מיטל , תקציבאית: מירב דואק , מנהל קריאיטיב: יורם דמבינסקי , ארט דירקטור: גדי פוליטי , קופירייטר: אמיר תורי.

מקום שלישי: מק'אן אריקסון עבור מדבקות חניה להונדה.

סופרוויזר: ענבר זך , תקציבאי: חגית שלו , תכנון ומחקר: תמר בירם , מנהל קריאיטיב: סיגל עבודי , סמנכ"ל/ית קריאיטיב: טל רביב , ארט דירקטור: רונה יעקובי , קופירייטרית: דלית אורבך.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...