ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עוגות ממותגות
יחידת המאפה של עלית יוצאת במיתוג מחדש בהשקעה של 3 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 11:14
יחידת המאפה של עלית יוצאת במהלך של מיתוג מחדש שיכלול שפה פרסומית חדשה, לוגו חדש ואריזות חדשות, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.

הליך המיתוג יגובה בקמפיין, מבית ראובני-פרידן IPG, תחת הסיסמה: "עוגות עלית, פשוט לאכול אותן".

לימור קוז’וקרו, מנהלת שיווק ופיתוח ביחידית המאפה של עלית: "במסגרת המיתוג מחדש של עוגות עלית, החלטנו לנכס לעוגות ערכי מותג המשדרים שמחת חיים, אופטימיות, צבעוניות, קלילות ושובבות ולמעשה ליצור תחושה של כיף בנקודת המכירה ולאחר מכן גם בבית".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...