ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ברמן, אחד יופלה בלי קרח
תנובה משיקה מהדורה מוגבלת של יוגורטים בטעמי קוקטיילים, תחת המותג יופלה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/5/2005 12:06
תשלובת החלב של תנובה משיקה סדרת יוגורטים בטעמי קוקטיילים תחת המותג יופלה.

הסדרה כוללת 3 טעמים:  ברנדי-תפוז, פינה קולדה ואייריש קרים והיא תשווק במהלך תקופת הקיץ הקרובה כמהדורה מוגבלת.

השקת הסדרה תגובה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, תחת הסיסמה: "טעמים שיקפיצו לכם ת'מצב רוח, אבל בלי אלכוהול".

חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק, מסרה: "הנאה פינוק  ובריאות כרוכים יחד במוחו של הצרכן ואנו נותנים מענה לכך, באמצעות חדשנות מוצרית מתמדת של יופלה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...