 |
/images/archive/gallery/300/653.jpg קמפיין קניון שבעת הכוכבים
 |
|
קניון שבעת הכוכבים מציע: עדכון מבצעים באמצעות הודעות סלולר |
|
בכל שבוע ישתתפו 12 חנויות במתן ההטבות. כ-40% מההטבות יהיו מתנות, והמטרה כמובן היא ליצור כדאיות לכניסה לחנויות ולקנייה בהן, ועידוד הארכת השהייה בקניון |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
נורית קדוש 9/5/2005 9:56 |
|
|
|
|
 |
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה מבקש להיות הקניון האינטראקטיבי הראשון בישראל, ולשם כך השיק אתמול מיזם תחת השם "כל הקניון בידיים שלך". הרעיון שעומד מאחורי העניין הוא שליחת הודעה כתובה מהמכשיר הסלולרי בעלות 40 אגורות, וקבלת הודעה חוזרת על הטבה או מתנה שיוכל הלקוח לקבל בחנויות הקניון. אחת לשעה מתחלפת ההטבה והלקוח יכול לשלוח הודעה שנייה, השואלת "מה חדש", ולקבל פרטים על השינוי שחל בשעה האחרונה.
בכל שבוע ישתתפו 12 חנויות במתן ההטבות. כ-40% מההטבות יהיו מתנות, והמטרה כמובן היא ליצור כדאיות לכניסה לחנויות ולקנייה בהן, ועידוד הארכת השהייה בקניון. אופציה שלישית היא שליחת הודעה תחת המילה "שירות", ובתוך זמן קצר קבלת מענה ממוקדנית בהנהלת הקניון, שבאוזניה ניתן גם להעיר על מפגע או מטרד במקום. אולם גם הודעה זאת מחויבת בתשלום 40 אגורות, ואינה ניתנת כשירות חינם.
על-פי סקר שנערך על-ידי מכון מותגים, 37% מהישראלים משתמשים באופן קבוע בשירות ההודעות הכתובות, ועוד 6% משתמשים בו לעתים רחוקות. עם זאת, קשה שלא לתמוה על בחירת מיזם שמדבר באופן ישיר לצעירים, ואינו מהווה חלק מעולם התוכן של צרכנים מבוגרים יותר. משה רוזנבלום, מנכ"ל הקניון, מסר כי הקניון ישקיע בשלב ההחדרה כ-300 אלף שקל בקמפיין פרסומי, בפעילות קידום מכירות ובדיילים, שיימצאו בקניון במהלך החודש הראשון להשקה וידריכו את המעוניינים בשימוש בשירות החדש. השירות כולל את כל החברות הסלולריות והמכשירים תומכי השפה העברית. ? קניון שבעת הכוכבים קשור למעריב במסגרת קבוצת הכשרת היישוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|