ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
"תפוזינה אקטיב" החדשה: בלי תוספת סוכר ועם חצי מהקלוריות
השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסומי תחת הסיסמה "הטעם המוכר ללא תוספת סוכר"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
9/5/2005 9:01
יפאורה תבורי משיקה מחדש את סדרת "תפוזינה אקטיב" כסדרת משקאות ללא תוספת סוכר ועם חצי מכמות הקלוריות. הסדרה החדשה של תפוזינה מכילה סוכר פרי בלבד, בשילוב הממתיק סוכרלוז.

לדברי אלי פייגלין, מנהל השיווק של החברה, המהלך כולל פיתוח של טעמי הסדרה, עיצוב חדש לקרטוניות תפוזינה אקטיב והוספת שני טעמים חדשים, ראשונים מסוגם בשוק הנקטרים: תפוז-גזר והדרים. השקת הסדרה תלווה בקמפיין פרסומי תחת הסיסמה "הטעם המוכר ללא תוספת סוכר".

תפוזינה אקטיב הושקה לראשונה בפברואר 2002. היקף שוק המשקאות הלא-מוגזים מוערךב-122 מיליון שקל בשנה ובנפח שלכ-30 מיליון ליטר. תפוזינה מחזיקה ב-8% ממותגי שוק המשקאות הקלים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...