 |
הנהלת חברת הביטוח הפניקס גילתה את המגזר החרדי והיא מתחילה לחזר אחריו, כך נודע למעריב. החברה יוצאת במסע פרסום מיוחד לחרדים באמצעות חברת מקאן-אריקסון.
בין המוצרים שאיתם פונה הפניקס ללקוחות החרדיים הפוטנציאליים ניתן למצוא את "המשכן שלי" - תוכנית ביטוח לדירה התואמת את צרכיו המיוחדים של הצרכן החרדי. התוכנית כוללת ביטוח ייחודי לתשמישי הקדושה והספרים שבבית הצרכן החרדי, כמו תפילין וכלי כסף.
תוכנית נוספת, "גפן", נועדה לצבירת חיסכון לנדוניה. התוכנית תבטיח סכום כסף לחופה, לדירה ולכל מימוש לבניית עתיד הילדים. בציבור החרדי מקובל כי הורי הזוג הצעיר מבצעים עבורו את הרכישות בכל התחומים כהכנה לבניית הבית החדש, ביניהן רכישת ביגוד, ריהוט לבית החדש ומוצרי חשמל, והשאיפה היא לרכוש דירה עבור הזוג הצעיר.
רכישות אלו מצטברות להוצאות מרובות בפרט במשפחות ברוכות ילדים, והתוכנית נועדה לתת להן מענה. גלעד שמחוני, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של הפניקס, אומר כי ממחקרים שערכה החברה עלה הצורך למוצר ביטוחי ייחודי שיתאים לאורח החיים של הציבור החרדי. לדבריו, במהלך השנה יושקו מוצרים נוספים המותאמים למגזר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|