ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בייגל בייגל ממשיכה במהלך
משיקה מוצרים שנותנים מענה לטרנד הבריאות. הקו הפרסומי, ימשיך את הקשר לעולם הילדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
16/5/2005 12:56
בייגל בייגל (מקבוצת יוניליוור) ממשיכה במהלך האסטרטגילחיזוק הקשר לעולם הילדים, ומשיקה לראשונה בישראל מוצרי בייגלה אפויים בטעמים, שישווקו תחת השם "בייגלה MIX".

כמו-כן תשיק החברה במהלך החודש הבא סדרת חטיפי בייגלה בצורות, שאמורות לעורר בקרב הילדים מוטיבציה לשחק.

השקת המוצרים תגובה בקמפיין פרסום, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי, ובפעילות שיווקית נרחבת, בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל.

הקמפיין ימשיך את השפה הפרסומית של החברה בשנה האחרונה, תחת הסיסמה: "משחקים מבייגלה".

לדברי אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל, הפיתוחים האחרונים של החברה, נותנים מענה למגמה העולמית של צריכת מוצרי מזון בריאים יותר.

"פיתוחים אלה ממשיכים לאפשר לילדים ולהורים לגוון בין החטיפים האהובים עליהם וליהנות ממוצרי בייגלה המהווים חלופה בריאה יותר ומכילים עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס", אומר רון.

בחברה צופים, כי השקת המוצרים החדשים תתרום להגדלת קטגוריית הבייגלה בכ-10%, עד סוף שנת 2005. 


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...