ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מפרגנים
קמפיין של הסתדרות הגמלאים, מבית היוצר של JWT, זוכה להצלחה בחו"ל. רוצים לראות?
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/5/2005 10:17
קמפיין "קוברים אותנו חיים" של הסתדרות הגמלאים, עלה לגמר פסטיבל הפרסום הבינלאומי של מונטריי.

הקמפיין, שהופק בהתנדבות על ידי פרסום JWT, זכה לאחרונה גם במקום השני בתחרות הפרסום הקהילתי של מגזין "דה מרקר", וכן נכנס ל"שואו ריל" של JWT באירופה.

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי, צוות קריאייטיב: ארז מי-טל ועמיר שינקמן, מנהלת תכנון אסטרטגי: סלביה גבע, מפיקת משרד: שרון בן דוד, מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי), במאית: איילת מנחמי, הפקה: פרדיסו, צלם: אופיר קדמי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...